2007-11-20

Halazzi down

Ez is megvolt... Kicsit variáltunk a felállást, a druid tankolta a bosst, én meg offtankoltam a saber lasheket (full stamina helyett sta/avoidance gearben), a fele nem talált el, volt hogy fél percig nem ütött meg :)
Harmadik próbára ment le, először túl kevés healt kaptam és folyton beestek a sűrűn nyomott lashek, wipe. Másodikra az első szétválós fázis után nem ismerte fel a gép, hogy a két tank egymás mellett áll, így a druid kapta a full saber lashet, wipe.
Harmadikra nem spamelte annyira a lasht a boss és nagyon sokat dodgeoltam, így ki lehetett healelni. A végén már mindent elnyomtunk, shieldwalloztam hogy csak az MTt kelljen healelni...
Szóval ez T4 gearben rémálom, a healerek azt mondták hogy inkább ne erőltessük még ezt ilyen gearrel, mert rémes volt. Shadow priestünk nincs egyébként... Az sokat dobna a dolgon.

Jan'alai kb 5 próba alatt nem nagyon akart meghalni, 30-40%ig jutunk el, valahogy nincs még eltalálva az addkezelés, ráadásul enrage után elég komolyakat kezd ütni.

Sasboss előtti trashnál fun taktika: az egyik holy pala feltette a righteous furyt és consecrationnel letankolta a berepülő madár pakkokat, így az aoezó embereket nem nagyon kellett healelni :)

Egyelőre inkább koncentrálunk a 25fősökre meg Karában bentmaradt komoly upgradek kiverésére, a sok badgeről nem is beszélve. Meg nem ártana végre egy szado priest, mert így a healerek a belüket is kiköpik.

Nincsenek megjegyzések: