2007-11-18

Ni hao

Ejjj ez a 2.3as patch nekem nagyon bejön! :) A mote extractor végre használható lett, sőtmitöbb, széntáp! Előszöris betettek egy csomó felhőt amit lehet vele farmolni, másodszoris látszik sárga pöttyel a minimapon minden felhő!!! ZOMG NERF, az engineering pénzt termel, valaki javítsa!

Ma 4-5 órát farmolgattam, ezalatt összejött kb 6 stack gaz (sajna csak 1 fel lotus esett közben), 20 primal air, 5 life, 3 mana, 3 water. Plusz a szemét. Az air nagyrészt Nagrandból jött, fent a lebegő szigetek körül repkedve van hogy 1-2 perc alatt összejön 1 primal air, de max 10 perc egy darab. Néha leszálltam gazolni és szétcsapni pár légelementált, nagyon puhák és jól dobják a moteot ők is.

Megvettem Shattrathban a skulógyártó gép schemáját. Azután kifarmoltam a repair bot schemát, ez vagy másfél óra volt, durván 30 analyzert kellett megölnöm, mire kiesett. Sokan farmolgatják őket úgyhogy nemcsak a droprateval volt gondom, hanem a konkurrenciával is. Közben megcsináltam a dailyket. Végül a nyílvesszőgyártó szarság receptjét is kiütöttem, ez úgy 10 mobból megvolt.

Az epic helikopter tényleg ritka, 2 nemepicet láttam mióta megvan, és 3 embertől is kaptam whispert, hogy mekkora királyság ez a mount :D

Enchantoltattam 20 str-t mindkét decapitatoromra, 1414 AP unbuffed. Szerintem prot dpshez ez a legjobb enchant (esetleg executioner?), a mongoose critjével nem sokra megyek flurry hiányában ugye. Amúgy is AP hiányom volt és még van is.

Daily cooking questből lett egy 20 hit ratinges kaja receptem, aki megmondja kinek mikor jó ez, azt érdeklődve várnám :D 20 str-es kaja sokkal jobb ennél warriornak, nem? Tankoláshoz sok hasznát nem látom, trashen fel tudok venni elég hitet, bossokon meg stamina prioritás mindenképp.

Hát ez történt ma. És itt vannak a múltkor kimaradt képek:

Akil'Zon nyugszik

Jan'Alai befűtött

Delikopter, haha ééérted, Delikopteer :D

Princess phase 2 :)

Nincsenek megjegyzések: