2007-11-24

HUNcsati

Azért kurvasok faszgyökér játszik itt.

Valaki hős volt server restart előtt:

Emmeg szerintem viccelt, de akkoris :D

Próbáltam ma BF heroicot, elég zúzós hely, CC nem sok volt, csak 2 lock, de ugye a fear Broggok előtt jól jön, máshol elég necces :) A seduce meghát elég lol. A mobok itt állati durvákat ütnek. Elég gyorsan lement és az a rész volt a legjobb, amitől a leginkább féltem: a Broggok előtti 4 kamrás event elsőre hiba nélkül ment. Az egy dolog, hogy volt 2 lock és 2 warrior aoe fear (én nem is feareltem), de teljesen fun volt tankolni a szanaszét rohangáló mobokat, nem nagyon ütöttek meg senkit rajtam kívül. Amúgy is szerintem nerfelve lettek és elég puhányakat csaptak ezek.

A főboss előtti felguardok viszont továbbra se szarral gurítanak, 4K körül csaptak rám, ha bejött egyszerre 2 és nem dodgeolgattam akkor paff, agyonbasztak :) Szóval itt trükközni kellett, szerencsére fearelhetők és így deathcoillal elég biztonságosan meghosszabbítható a banish.

Kelidant fixelték, nem lehet az addjait kihúzni LOSsal a folyosóra.

Mindenesetre a heroic daily jó megoldás arra, hogy az ember menjen olyan helyre is amit a háta közepére kívánna :) 5 badge durván másfél óra alatt és viszonylag fun volt - nekem megérte.

Nincsenek megjegyzések: