2007-11-12

Hétköznapok

Semmi különös nem történt mostanság, várjuk a ZA patchet, rendeződik a guild folyamatosan. 2 ember be, 2 ki, mikor hogy :) Érdekes történetek vannak. Legutóbb egy romániai magyar mesterfodrászt vettünk fel :) Hát itt van honnan toborozni!

Hétköznap elmaradt a Kara Gruul/SSC miatt, így hétvégén tudtunk Karát pucolni. Kicsit sajátos összeállítás volt megint, első nap 2 prot warriorral mentünk és 2 healerrel (2x holy pala). Én megittam az elején egy üveg bort, megadta az alaphangulatot és a végére szénné röhögtük magunkat, remélem nem miattam volt rossz a teljesítmény, csak 1 ninjapullom volt amiért kár volt, de a flame wreathbe nem én mozogtam bele! :D

Curatoron úgy döntöttünk, tankoljon a rosszabbul felszerelt prot warrior (dps gearje nem volt egyáltalán), én így hateful offtank voltam 0 AR gearrel. Egész jó volt, második lettem DPSben, bár párszor el kellett szteppelnem a boss mellől, hogy ne húzzam le. Evo alatt szép ütések mentek, 3.5K heroic strike meg 2.2K devastate, fun volt! Lett belőle egy T4 kesztyűm, ami szép darab az avoidance gearbe. Aranon sorozatos bénázás miatt volt vagy 5 wipe, a netem szakadozott félórákra, úgyhogy feladtuk.

Tegnap kipucoltuk a maradékot, meglett a második Decapitatorom Princeből, patch után leszedik róla a mainhand jelzőt, így párban fogom használni. Ideje lecserélni a 72 DPSes fist offhandot végre. Rakatok majd valami enchantot rájuk, szerintem +20 str megfelelő lesz, szar az APm sajnos. Úgy érzem egyébként, prot DPShez nagyon hasznos 180-200 hit rating, egy ideje critet kezdtem felszerelni hit hátrányára és nem gyakran, de előfordul, hogy nincs ragem 3-4 secig.

Nincsenek megjegyzések: