2007-12-22

Egyestés Kara

Na ez is megvolt :) Ma ~5 óra alatt csináltunk egy full Kara cleart 2 healerrel (egyik nagyon friss 70es), pala tankkal 3 friss 70es DPSsel. Nagyon fun volt! Setup: prot pala, prot warrior, enha shammy, ele shammy, resto shammy, tree druid, frostmage, MM hunter, BM hunter, szado priest.
2 wipe volt: egyik trashen (3 fleshbeast pull :D) és 1 Netheren egy hibás sugárátvételen.

Tankoltam Attumen lovát, Moroes addokat, BigBadWolfot, Nethert és Nightbanet meg pár húzósabb trasht, amúgy végig DPSeltem. Egész jó az overall DPSem, kicsit pöckölni kéne még a geart és versenyképes lesz. Curatoron így is első voltam, meg Illhoofon rekordot döntöttem :)

Full report erre

Curator 836 DPS, #1
Illhoof 1044 DPS, #2

Amúgy megint nem esett semmi ami kell, továbbra sincs nightbane chestem, se Curator lábasom, stb. De legalább a macitank cloak kiesett, rakattam rá 120 armort és majd egyszer valamire jólesz :)

BBW-n végre túléltem egyszer a piroska fázist, persze hogy átütögetett a tereptárgyakon meg ami kell. Meg majdnem másodszor is túléltem :) Nagyon necces kill volt az is, meg Aran is, screenshotok:

Nincsenek megjegyzések: