2007-12-03

Mission complete, Aran #1 :)

Na ma jól sikerült az Aran kill, volt BoM, WF és LotP, a végén végig benne álltam az execute fázis alatt a boss arcában, recklessnessel megpaskoltam kicsit, bele is haltam 1%nál az arcane explosionba, sajnos nem halt meg időben, pedig reméltem nem kell kifutni :DDD

Mindenképpen nagy flash volt! Recount szerint 924, WWS szerint 944 DPS-sel voltam első a bosson :) Ilyen se volt még!


WWS még úgy 2 hétig elérhető
.

Egyébiránt is sajátos Kara volt, paladin OTvel dolgoztunk, igencsak tanulni kellett hogy mivel mit csináljunk, pl Moroesen ő volt az MT, az OT egy feral druid, én meg 2 addot fogtam DPS gearben. Ilyen megoldás se volt még.

Curatoron szoptunk szokás szerint, soha nincs burst dps osztályunk, meg volt 3 undergeared DPS, megszenvedtük. Alapvetően mókás viszont, hogy a pala sok pullt egyben letankol, illetve ahol 1es pullok vannak (Curator után pl), ott én DPSben megyek és bohóckodok. Frissítő élmény volt így a mai Kara.

Nincsenek megjegyzések: