2007-12-19

Kis raidelés

Mostanság szabin vagyok, főleg a priestet húztam - már 45ös.

Hétfő-kedden Karában voltunk ismét 2 prot warrioros felállásban. Nem optimális ugye :) Moroesen most először voltam offtank, CC meg nem volt csak egy fagyicsapda. Hát így nem voltak rage gondok, bár elég nehéz tankolni ha folyton disarmol a protwarrior :D Amúgy okosan felvettem egy lassú fegyvert a nagyobb devastatek miatt ami offtankként hasznos - nem kellett volna, volt elég ragem így 2-3 addal rajtam, illetve ezzel 490 alá ment a defensem, rohadt nagy mák, hogy nem critelt Moroes, az lett volna az izgalmas :D

Ami még fun volt (önfényezés rovat következik):
1004 DPS Illhoof (#3) Kilrek tankolás + WW/cleave spam. 3x voltam áldozva sajnos, így kicsit lemaradtam :) Nemtom a rugó hogy előzött meg, de végülis megnyugtató :D
750 DPS Netherspite (#2) Zöld sugár, meg némi piros
817 DPS Curator (#2) Végig rajta voltam, Kemi csak félig, a többiek meg csak addokon

Érdekes, mennyire versenyképes a prot DPS ilyen speciális helyzetekben. De pl Nightbanen battle stanceben pakoltam a debuffokat illetve a charred earth miatt ki kellett hagynom néha, nagyon gáz damaget nyomtam úgy. Illetve ami itt még egy érdekes csavar volt, hogy skelli fázisnál felvettem egy pajzsot a DPS gearhez és tankoltam a csontikat. Igazán érdekes élmény volt így váltani a DPS és tank szerepkör között. Amúgy meg sokat noobkodtunk Curatorral meg Arannal, rossz csapatösszeállítás, flame wreathba bemozdulás (neménvoltam! :D) és ami kell.

Belviszály MC miatt:

Oszt minek adjak te gyökér, neked ingyen van :D

És végre 1 értelmes tankloot tegnap este:

Botrányos egyébként, hogy 3 hónap nonstop Kara pucolás során a 3 legjobb tankloot (meg 2 apróbb tankloot) még nem esett ki, de a másik warriornak is 1 még kell ezekből. Nevezetesen a Panzar'Thar (Nightbane), Wrynn greaves (Curator), Iron gauntlets (Maiden)... Ezek úgy kb nem léteznek a mi guildünknek, de leginkább nekem. Bezzeg Xavian Stilettom már nekem is van az összes rugó meg DPS warri után, Nightbane shield is jutott már minden palának, de a kurva chest az baszik esni :/ Remélem ma este Gruul kárpótol egy pajzzsal :P

Nalorakkon szerencsénk volt a dotokkal, nagyon ritkán volt rajtam 2 egyszerre, silence meg különösen nem sok volt 2 dottal :) Múltkor mindig mind2 dot rámkerült és ezalatt volt silence. Kicsit szerencsefüggő, hogy mennyire nehéz healelni. Amúgy tényleg CSAK staminára kell öltözni itt. 5 bear fázis volt, egy csak pár másodpercig tartott (kb 5%nál tauntoltam át), 3 nagyon könnyű volt, egyet meg shieldwalloztam. De még így is a bekapott sebzésem 50%-a dot és másfélszer annyit sebződök mint a "humánforma" tankja. Normális esetben a maciforma tank sebződésének kb 80%-a a bleed...

Na megyek priestezni, estére 47 a terv :)

Nincsenek megjegyzések: