2007-12-20

Pewpew

Tegnap gondoltam jól szintetlépek a kis priestemmel Arathoron, de extended maintenance volt. Úgyhogy beugrottam az undead priestemmel kicsit bohóckodni. Respeceltem 32/29 holy DPSre és szórakoztam vele. Előszöris a solozás tényleg érezhetően könnyebb. Nem öl túl gyorsan, 400-600 DPS mint a prot warrior DW gearben, de szinte egyáltalán nincs downtime.

A solozás próbálgatása után felvettem némi dps geart a healing cuccok mellé és elmentem pár AVre meg WSGre. Volt talenttel együtt durván 18% holy critem, 700 spelldamage és 7100 selfbuffed HP. Mindez elég szép healbónusz és mp5 mellett. Nagyon tetszik, hogy egyszerre tudok hatékonyan öldösni embereket illetve tudok healelni, dispelelni. A hatékonyság addig tart, amíg rám nem száll vmi gyakran támadó osztály, ami a spellpushback miatt lehetetlenné tesz bármilyen kasztolást. Ezt egyébként soha nem fogom megérteni, hogy a pushback mire jó azon kívül hogy kurrvára frusztráló. Az összes melee osztály ugyanúgy tud támadni akkor is ha ütik, hunterek petjei továbbra is overpoweredek kaszter ellen... Nem értem. Ez a mechanizmus legalább akkora értelmetlen faszság, mint meleenek a weapon skill ami nem nő magától szintlépéssel. Gyakorlatilag pvp talentek nélkül 1v1 értelmes rugók és warriorok ellen semmi esélyem nincs, főként a pushback effekt miatt. A bubit másodpercek alatt leverik és aztán lófaszt nem lehet elkasztolni.
Kicsit zavart az is, hogy kb SEMMIT nem tudok csinálni egy flagcarrier megállítására, lassítására, míg prot warriorral mi sem könnyebb. (charge, hamstring, intercept, conc blow) Tudom, hogy priestként nem ez a dolgom, de ha egyszer arrajön egy carrier akkor zavar, hogy semmit nem tehetek ellene. Ha olyan hülye hogy közeljön akkor fear és ennyi. De ott is megvan az esély, hogy arra fut tovább amerre menni akart :)
Az viszont jó, hogy amíg élek (és nem vagyok sheep), a flagcarrier nem hal meg, valamint a dispel, fearward is iszonyú hasznos a carrier mozgásban tartására.
Mindent összevetve jó szórakozás volt ez a kis holy pvp, megfelelő talentezéssel a pushback effektet részben ki lehet védeni (martyrdom pl, ha működik) és akkor egészen életképesnek érzem. Arénában nem tudom milyen lehet, oda némi resilience nélkül tutira nem érdemes bemenni :)

-- * --

Este leugrottunk Gruul's Lairbe, a Maulgar kill sikerült elsőre hibátlanul, 1 halott se volt. Gruulon most 21% körül haltam meg, 9 secig nem jött heal ~12 growthnál, de azért az is lement, rohadtsok hullával :D Mindenesetre a rugók már skillesednek, gyorsan tapossák a vanisht ha meghalok, a másik prot warrior meg előlép offtankká, rá megy a misdir és szevasz.

Ezután Lurkerhez pucoltuk be magunkat. Sajnos csak 1 mage volt ami a trashet is kicsit nehezítette, a bosst szintén. 23 fővel volt egy 20% alatti próbánk miután az emberek megtanultak nem meghalni a spoutban. Aztán 25re kiegészülve 9%-ra ment le. Sajnos az utolsó 2 próbán volt pár pechünk, pl nekem beszart a bigwigs boss timere és nem tudtam mikor menjek vissza a bosshoz, naná hogy nem voltam ott időben, meghalt pár DPS emiatt :/ (Megnéztem a Kungen féle Lurker videót, ő se szopatja magát azzal hogy kimenjen a szigetekre, pedig úgy rémlett. Most megnyugodtam :D)
Utolsó próbán meg az egyik melee addal volt gond, elég ha annyit mondok hogy ha a melee add+boss üt egyszerre az kurvára fáj. Feareltem, concussionoztam az addot de többet már nem tehettem. A vége az lett, hogy az addot felvette egy másik tank akit a spout aztán ellökött, az add megette a raidet, wipe. Na szóval a lényeg az, hogy próbáljuk ezeket a dolgokat nem elbaszni innentől és tuti kill lesz, nem lesz vele gond, ízi boss.

Ami még érdekes volt, hogy a melee csapat folyton kapta a geysert, valakinek van valami elképzelése, hogy ez hogy lehet? Elvileg a melee egy kupacban áll a boss seggében, senki más nincs a közelükben. Nem kéne kapniuk. Kihealeljük, de jó lenne tudni miez.

1 megjegyzés:

Horasz írta...

bigwigs helyett rakjal fel deadly boss modot.

H.