2007-12-13

Hello Lurker!

Tegnap este bementünk Gruul's Lairbe, a szokásos pöcsölődés és a szükséges eligazítás után megint elsőre megdőlt Maulgar, bár naggyon gázos kill volt. Én pl az első 10 másodpercben meghaltam - a warlock befearelt a mageadd blastwavejébe ahol amitől annyira lelassultam, hogy a következő blastwave idejére se értem ki :D Aztán idő előtt elhullt a sámánadd egyik tankja, valamint a magetank is, így igen redukált létszámmal estünk neki a bossnak, 15% körül már csak 1-2 DPSer élt, a healerek nyírták ki kábé :D

Gruul sokkal szebben pár halottal elsőre lement, most már 8%ig bírtam életbenmaradni. Ott egyszerűen a 8-9Ks normál ütésekkel nem tudtak mit kezdeni silence alatt, de ilyen alacsony %-nál az MT elvesztése kvázi lényegtelen.

Lehúztunk SSCbe, 25 fővel már nagyon ízi volt a trash amit a múltkor már 15en kiismertünk. Mivel elég sok eligazítás volt, hogy mi mit csinál és hol tankoljuk, így durván 45 perc alatt jutottunk Lurkerhez. A beast tamer packokat végülis továbbra is CC nélkül csináljuk, hiába húzzuk hátra a tamert, a pull során még van hogy sheep immunisak az addok és ez káoszt okoz, biztonságosabbnak tűnik ha minden le van tankolva egy kupacban és szevasz.

Lurkert elsőre sikerült kifogni és az első pár próbán az idegeimet roncsolta de nagyon :) Rohadt idegesítő az a sok hátradobálás amit produkál. Aztán találtunk egy jó helyet ahol félig a vízben állok belülről és így nem tud whirllel ellökni. A spouthoz meg csak nyakig beállok a vízbe és csók.
A tankolásra tehát ráéreztem, viszont a többi taktikai elemmel van még baj, túl sokan elhullanak a spout és az addok fázisban, ezt majd szerintem jobb elhelyezkedéssel és gyakorlattal megoldjuk, easy lesz.

Screenshot nincs, otthonvan :)

Nincsenek megjegyzések: