2007-12-05

Gruul 0%

Ma elsőre lement Maulgar (most lock addot tankoltam), aztán végre először 25 emberrel tudtunk Gruul elé járulni. És nem volt 3 prot warrior, csak 2 :) Elég sok melee nehezítette a dolgot, de láthatóan jól ment. Elsőre 9% körül wipeoltunk (meghaltam sajnos, nagyon sok DPSsel egyetemben). Másodikra is meghaltam 15% körül (szokásos faszság: 6K, SB elfogy, parry, 9K crush - fél sec alatt, aztán még1 6K és tank fekszik), de innen már leszenvedték a népek és jól megdőlt a mocsadék! :) Az 1%-os screenshot szerint 13 growth alatt halt meg, a WWS 11et mutat. Régebbi próbákon többször is megéltem 13-14 growthot de sosincs 1nél több hot healerünk, szóval ez is necces, szerintem innentől alapban nyomom a last standet 12+ growth silence alatt ha kill ígérkezik, mert úgy ütött agyon h nem volt időm se reagálni.

Tank loot természetesen nem esett, amúgy is a T4 leg egy fos, a vállas avoidance gearbe kellene talán, de nem lényeges, inkább gyűjtöm a DKPt. Múltkor is lepasszoltam a druidtanknak. Innen a shield kéne, remélem ezzel már szerencsém lesz egyszer.


Gruul kill WWS --- egyébként 3 próbát mutat a WWS mert Kemi okosan beaggrózta amikor mutatta ki hova álljon :) Figyelemreméltó szerintem a #1 szado priest és a #3 survival hunter :)

-- * --

Ma is fogtam egy igénytelen faszt. Nem tudom, mire jó egy karaktert Csoffadtcsöcsnek hívni, főleg ha ki se fér. Meg legalább arra az 1 kibaszott karakterre meg lehetne erőltetni az ékezetes billentyűzetkiosztást, nem?.

Nincsenek megjegyzések: