2007-12-11

Noobkodás :)

A tegnapi Kara egész jól ment, talán 1 wipe sem volt, 2.5 óra alatt Aran leverésééig jutottunk elég érdekes csapattal (2 prot, 1 fury warrior, 2 mage, a többi vegyes, egyszóval nem volt túlsok féle kaszt velünk).

Mivel a 2 protos közül nekem volt csak használható DPS gearem, így az egytankos bossoknál DPSeltem. Maidennél tökre elnúbkodtam a dolgot... :D Salvát adtak, mondtam ennyire nem vagyok durva, jöhet BoM.
- 2435 AP woáá imba :)
- De ne húzd le!
- Ááá hogy húznám már!
Pull után odamentem, óvatos autoattack és devastate... 1000 TPS... WTF?? Elengedtem a devastatet, csak autoattack... 900 TPS... "Biztos crit streak" Rámfordul, pofon... Aaah bazzeg defenzívben maradtam! Gyorsan átváltottam berzerkerbe de már nem jött le rólam és agyonvágott :D Eleve gáz, de ráadásul Maidennél fehér háttér felett van a stance barom és afelett nem is látszik hogy melyik stance van bekarikázva, egyébiránt meg nem figyeltem :) Csata után elárultam mitől húztam le, röhögtünk :)

Óz eventet kaptunk, ott kipróbáltam milyen ha nem a bádogembert basztatom, eddig mindig azt csináltam :) Nem volt lock úgyhogy az időnként elnyomott scare beast volt csak az oroszlánra, meg 2 warrior fear. A harmadik warrior inkább maradt hátul a cleavelős szarral :) Abszolút nem volt gond és tökre szórakoztató volt.

Curatoron megint nem akarta a wowisten hogy DPSeljek egy jót (vagy rosszat :D), az első evo elején disconnectáltam faszán, onnantól esélyem nem volt megtudni, mennyi DPSt tudtam volna kitolni.

Aranon végre ment volna a DPS, de a valahogy lockolva volt az összes schoolja rendszeresen és így folyamatosan mászkált fel-alá az öreg. Kalandos kill volt, nem volt lockunk és ráadásul flame wreath alatt jöttek az elementálok, aztán kaptunk polyt is mivel a sok mászkálás miatt a DPS szar volt. Még valaki (egyszerre ketten is!) bemozgott flame wreathbe 5% körül, de azért megöltük :) Mindenesetre így is melee elsőbbség lett a vége - fury warr, én, enh shammy lett a sorrend.

Tankloot természetesen ma sem esett, miafaszért esne. Kb az utóbbi 5 clearben ugyanazokat a 3-4 lootokat látjuk minden egyes bossnál, az egész guildben nevetség tárgya már a random.

-- * --

Ha nincs raid, játszogatok a kis priestemmel, már 35ös. 2.3 óta annyira jó szintezni megint! Ezen a szinten egyszerűen túlkínálat van questekből - Hillsbrad, Arathi úgyahogy kész, Desolacet kihagyom, STV-t épp elkezdtem. Gyakorlatilag minden szinten mapot váltok, mert annyi a párhuzamos tartalom és szeretném ha nem mindent zöld sávban csinálnék meg. Jó játék a mind control, kaszterek ellen a manaburn - chastise - manaburn * 2 és máris 50%-on állnak és meleezni indulnak. Érdekes, hogy régebben nem volt jó tapasztalatom a mana burnnel, nem volt elég hatékony. A chastise meg tök jó arra, hogy az első 2 manaburn úgy menjen be, hogy nem kasztolnak rám közben. Meg az elfutó mobokat is elég hatékonyan meg tudja fogni.

Esett egy kék leather vállas, 50g-ért simán eladtam, valami twink cucc volt. Amúgy a mining is kezd jó lenni, a silver bar darabját 1g körül el lehet adni elég simán. Semmi pénzgondom nincs, 40re lesz vagy 250 aranyam különösebb erőfeszítés nélkül, pedig vásárlok is geart AHból. Nem értem azokat akik sírnak, hogy 2.3 óta a gyors fejlődés alatt nem gyűlik elég pénz. Eleve 2 gathering skillel kell menni, crafting skillt SOHA nem lehetett szintezés közben felhúzni úgy, hogy könnyen maradjon pénz a lóra meg a skillekre is. Persze, hogy meg lehet csinálni, csak nem magától adódik.

Azt is megtanultam tegnap, hogy nem jó ötlet bányászni ha közben 5 mob üt :) De legalább a skillup megvolt mielőtt meghaltam :D Nem tudom, kifarmolok-e valami exaltedet ezzel a karival is, nem tetszik továbbra se az elefánt hátas. Ezennel a stormwind repura gondoltam, nem tudom mennyire megoldható, valami revered 7K körül állok és az ember kezdőterületek (Elwynn + Westfall) nagyrésze érintetlen, mivel ugye 20ig a draenei területen voltam, mert az jól játszható. Nézegettem még a donation questeket (cloth leadás), azokból az első leadás elég szép XP és 350 repu, a további leadások 75 repu. Ezeket is be lehet vetni szükség esetén, de csupán clothból megvenni az exaltedet rohadt drágának tűnik.

2 megjegyzés:

Unknown írta...

Nyugodtan menj questelni human területre, hamar végfutod és meglesz a repu, runeclothot meg csak 50en adhatsz le, szal 40en nem lesz lovad attól.

Zka írta...

Másféle clothokat, pl silket viszont lehet leadni már most is, azt le is adtam a 350 repuért (további turnin 75 repu asszem).