2007-12-01

WSG fun

Megint volt egy kis premade WSGzés. Tök bénák vagyunk, de élvezzük. És a nemjól felszerelt vagy béna hordásokat elverjük. Az első meccsen ahol bent voltam, volt pár necces fordulat, de elég simán nyertünk. A kedvencem az volt, amikor az erődünk tetején megálltunk a shammyval zászlót őrizgetni és feljött 2 arms warrior. A shammyt szétkapták, aztán durván másfél percig nem bírtak velem semmit kezdeni, def stance, TC, demo, shieldblockolás, disarm - csak karcolgattak. Az egyik 20% alatt, a másik 30% alatt futott el. Nevetséges volt.

Ezután vesztettünk 2 meccset, az egyik egy premade volt, úgy mentek át rajtunk mint egy úthenger, kurvára a leghalványabb esélyünk nem volt. Nagyon szervezetten és jól nyomták, ráadásul aréna gearben. Még a kibaszott petek is healelve voltak :D

A 4. meccs volt érdekes igazán. 1 óráig szopattuk egymást, egy gyors buktának indult, 0:2-ig eljutottak elég gyorsan. Egyszerűen agyonvertek és a flagcarrier megállíthatatlan volt. Aztán valahogy kitaláltuk, hogy lassú víz partot most, megálltunk 10en az erődünk előtt és vártunk. 7 guildes arc volt velünk, 1 másik arathoros és 2 bloodscalpos random. A horda meglepődött és megpróbálta brute force módszerrel elvenni a zászlót. Magyarán úgy ütöttek mint egy raidbosst :D 4 vagy 5 rohamuk volt, próbálkoztak mindennel, általában rajtam volt focus fire, de a holy priest és az ele shammy életbentartottak. Az armsos bohócaikat betankoltam, disarmoltam, feareltem, nagyon jó móka volt. Megunták és egyszerűen eldobták a zászlójukat. Csapdától tartva óvatosan besétáltam a termünkbe az övékkel, de nem volt ott senki: meglett az 1:2. Csak ezután értek be, legankoltak.

A második pontszerzés már gyorsabb volt, szintén úgy kezdődött, hogy mindkét zászló fel lett véve. Ismét összegyűltünk és ők cselhez folyamodtak: közeljöttek a zászlónkkal, hogy elcsaljanak és szétszórjanak, de nem igazán sikerült. Elvesztették a flaget, de egy másik csapattal azonnal újra capelték, de azt meg elkaptuk. Innentől ez nekik bukta volt, mert félpályánál nem voltak közelebb, én meg ott álltam a flaggel az erődünk előtt. 2:2

A harmadiknál már teljesen megtörtek/elunták magukat szegények, így egyszerűen besétáltunk a flagroomjukba, elvettük a cuccot és kisétáltunk. Persze itt is megvolt a focusfire, de last stand/shieldwall + fear és reflect spam segítségével megúsztam, a healerek hősiesen életbentartottak. Innen szinte ellenállás nélkül bevittem a flagünket, bár volt 1 ninja egységük aki megszerzte a mienket, de nem jutott el vele túl messzire.

Nagyon véres 3:2-es győzelmet szereztünk ritkanagy noob játékkal, de élveztük :D Nem értem egyébként, hogy a horda hogy tud ilyen hatékony lenni PUG csapatokkal, valszeg gyakorlottak és ennyi az egész. Gyakran nehéz jól felmérni a dolgok állását, hogy vajon mire készül az ellenfél.

Marakodás a flagért, az első pontszerzésünk előtt.
Itt már nagyon lagymatagon kenték, ez kb az 5. roham volt


2:3

Nincsenek megjegyzések: