2007-12-29

LolKaraHíl

Felhívtak telefonon délután a régi IRL haverok, hogy mennék-e healelni Karába, last spot :D
Mivel nem volt más dolgom, belogoltam, visszaspeceltem 23/38ra és belevágtunk. Volt pár nagyon alacsony DPSű emberke, némi balfaszkodás és furcsa setup, de azért én most jót healeltem. Eleinte voltak problémák, pl a disease leszedő spell shortcutján a mind vision volt, nagyot néztem hogy mi történt amikor megnyomtam :D Meg Aranon és Illhoofon félórát töprengtem, hogy mi az a képesség ami priestnek manát ad vissza, mert az inner focus már elment, poti szintén, akkor most mi jön még :) Aztán valahol Prince előtt rájöttem, hogy shadowfiend! :D Sose késő! :D

Illhoof 2 healerrel kifejezetten easy volt, persze alapkövetelmény ehhez a nether protectionos lock. De az megvolt. Lett egy ringem Illhoofból és a healer fejes sakkból. ~1800 selfbuffed heal, yea :)
Itt a WWS, lehet okulni :D

Hamarosan postolok majd priest levelupról, aztán jövő héten ismét 25fős progress Delicatessel, tankolás rulz :) Nem kell aggódni, maradok tank, csak néha jólesik mást is csinálni, meg az IRL barátokkal féléve nem raideltem.

Nincsenek megjegyzések: