2008-10-12

10. maci + PTR

Meglett ma a 10. maci mountja a guildnek. Önmagában nem érdekes ez annyira, viszont ez volt talán a legizgalmasabb run az első óta. Miért is?

Elég random csapattal mentünk, nem volt rendesen stackelt DPS, bár a legtöbb játékos a top DPSeink közül került ki, volt 3 aoe class. Az egyik srác még nem volt maci runon velünk. Nem volt heroism se. Setup: prot pala, prot warrior (én), retri pala, BM hunter, fadruid / firemage*2, destrolock, SP, holy pala.

Akilzon gauntlet elég gyors volt a 3 aoeval, de a boss már szopatott. Szokás szerint nem volt aggróm rajta, mert alig üt. Az egyik mage addig halasztgatta az invist, amíg lehúzta. Combat reselték, egyből újra meghalt valami aoeban. Amúgy az a boss egy buzi fasz, pár napja én is meghaltam rajta mageval 1 sec alatt. Static disruption 5K, lightning 3K. Nem volt semmi stamina buffom, placcs.

Nalorakk még izgibb volt. Nem tudom hogyan de lehúztam a palatankról az első 5 másodpercben és így kaptam egy manglet. Én szoktam warriorral tankolni a maciformát, így ez nem volt túl jó hír. BOP nem szedte le a manglet, úgyhogy megoldottuk erőből. Elnyomtam mindent, shieldwall, last stand, nightmare seed, potik, dodge trinket :) Nem volt gáz. Meg kéne próbálni egyszer végig 1 tankkal :)

Janalai is beszopatott. Az első bombázásnál körberakott bombával szemből. Gondolkoztam, hogy menjek-e valamerre, de az utolsó 2 bomba rám és mögém érkezett, így egyszerűen sehova nem tudtam futni és mire kitalálhattam volna mit csináljak, placcs rám rombbant 3 is. Innen 1K hpra kerültem és a következő autoswing levitt. Gyors reset, másodikra is ugyanígy körberakott, de akkor csak 1 bomba kapott el, így ezt megoldottuk. Komolyan mondom, az első kill előtt volt egy próba ahol egyszer elkapott 1 bomba. Azóta voltam itt vagy 30x mindenféle karakterekkel, soha egy pontot nem sebződtem ezektől a szaroktól, most meg egyszerűen sarokba szorított. De kurva mérges voltam, valami 14 perc volt hátra Jana után, ami igencsak kevésnek tűnt.

Akkora chainpullt levágtunk, Halazzi előttig nem jött ki combatból senki szerintem. Én futottam előre, behúztam a következő pakkot, csináltam beléjük kis aggrót, egyet letankoltam, a többi maradt a palatankon és már hoztam is a következőt.

Halazzi valahol 1 perc körül dőlt el, épp időben. Nagyon élvezetes volt, ahogy a pár hülye hibát extra melóval helyreraktuk :)

-- * --

PTRen mentünk 3an egy heroic SPt: prot warrior, retripala, holy prejszt. Én ez utóbbi voltam. Nagyon fun a holy priest szerintem, egy 14/47 specet raktam ki. Disc a regenig kell, holyn szerintem kulcs talentek a:
- serendipity: 25% manaköltség visszatérítés minden flash és gheal után ami overhealel.
- holy concentration + improved tesója: együtt 45% eséllyel crit flash/binding/gheal esetén adnak egy buffot ami 30% kasztspeed gyorsítást jelent a következő 2 flash/binding/ghealre, valamint a következő ilyen spell ingyen lesz.
- surge of light: minden spell critre 50% eséllyel procol, ingyen instant smite illetve flash heal jár érte. Nincs is jobb, mint amikor aoe sebződéskor feldobod a már critelő PoM-ot, spamelgetsz egy kis PoH vagy CoH-ot és közben megy ki az instant ingyen flash a tankba. Priceless.
- plusz a szokásos móka: improved healing, emp healing, divine fury és társaik.

A talentek megnézegetése/próbálása után biztosra mondható, hogy a holy priest spiritre és critre kell öltözzön, emellett spellpower és int természetesen.

Nem tudom a retri pala szerepe mekkora volt ebben (replenishment+BoW), de az utolsó 2 bosst is max manán fejeztem be, a downranking megszűnése nem okozott nagy gondot. Úgyis csak a ghealt downrankoltam, ahogy gondolom mások is.

Ami durva volt az egészben az a tank: valami 500. alt kari volt, 4db epiccel (kard, pajzs, trinket és wrist), minden más fele-fele arányban zöld és kék volt. Ha ezt a run elején láttam volna, berosálok. De nem nagyon volt vele gond, simán ki lehetett healelni és még innom se kellett.

Egyéb apróságok amik tetszenek:
- fade fix aggródobás
- buta pala selfhealelő képessége
- repentance = sap :)
- desperate prayer talentelhető, szerintem megéri az 1 pontot. Hát jobban mint a buffolt lightwell :D
- trainelhető holy nova
- commanding shout nekem úgy tűnt mintha nagyobb hatótávval rendelkezne, mint liveon, bár a wowhead szerint 20yard PTRen és liveon is
- critelő PoM
- a zöld/kék tank simán tartotta a néhol vaskos healaggrót és a brutálkodó pala se nagyon húzta le róla a dolgokat
- a procok (holy conc+sol) miatt érdekesebb lett a priest heal

Ami nem tetszett:
- PoM már nem a tanknak csinálja az aggrót, hanem a healernek. Jártam úgy, hogy csata közben bodyzták a patrolt ami egyből rámfordult egy pom proc miatt. Igaz a fade megoldja az ilyen helyzeteket.

Nincsenek megjegyzések: