2008-10-16

Hello 3.0!

Tegnap este háromnegyed óra patchelés után nagynehezen sikerült belépni a játékba, lagolt mint állat... Aztán még az is kiderült, hogy a bartender4 abszolút nem működik egyeseknél, pl nálam se, úgyhogy a standard action barokra kellett támaszkodnom. Ezzel mondjuk nagy baj nem volt. Lényeg hogy a Grid és az ItemRack meg az AutoBar ment, a többi úgyis csak díszítés.

Ilyen körülmények közt a 25ös raidelést nem próbáltuk meg. Viszont fél kilenc tájt megnéztük UB-t. Heroicot akartunk de szokás szerint nem állítottam át :) Mivel a bezónázás kb 5 perc volt, így megnéztük mit tudunk normálban, egyáltalán megy-e a szerver. Hát nem nagyon ment, 2 pakkot sikerült bedarálni, utána permanens lag. Ki se tudtunk jönni az instából. Némi anyázás után megnéztem a Dr Ház aznapi epizódját (NEM tudták lelopni Cuddy bugyiját! :D), majd örömmel láttam, hogy végre használhatónak tűnik a szerver. Heroic UB megvolt, valami 20-25 perc alatt úgy, hogy több DPS is most próbálgatta, hogy ő mit tud, meg azt hogykell. A T5+ hunter megvert damageben, de a többiek nem. Elég durva lett a protwarrior tank damage :) És akkor ez úgy, hogy nem volt rámakrózva a shieldslamre a shield block, úgyhogy alulteljesítettem erősen. Rendes csapat ahol nem alt meg frissen specet váltott ember jön, természetesen nem ütöttek volna tank alá.

A normál UB két pullján 1100 DPS körül tankoltam, DPS gearhez felvett pajzzsal. Úgy van egy kis rage, csomó AP és crit -> iszonyatosan kaszál a tank. Simán le lehet tankolni végre a normálokat is. Mivel nekem a DPS gear is full acél, így az armorom ugyanott van, mint tankcuccban, csak avoidance meg crit immunitás nincs, ja meg 11K hp unbuffed, de ezek le vannak szarva. Már várom, hogy így tankolhassam Utgarde Keepet :) Rémlik, hogy normálban volt egy 3000 feletti, heroicban meg 2K+ revenge critem, nagyon durva lett. Imp revenge ki van rakva.

Ezután egy ZA indult, ahol warriorral mentve voltam, így jöttem priesttel. Épp úgy nézett ki hogy healer kell, ezért holyra speceltem. (14/47) De végül 3 healeres setuppal mentünk, ráadásul az egyik DPS eltűnt, így 9 ember volt, jópár alttal. Így majdnem olyan "lassan" haladtunk, mint egy rendes macirunon :) Akilzonon volt is egy wájp, mert kint maradt a másik holy priest és hát persze hogy őt rakta felhőbe rögtön az elején :)

Janalain az aoe: 1 mage és 2 holy priest :D Nagyon pite volt így :D

Nem volt vészes a healelés, egyszer kellett csak innom, akkor is rebuff miatt. Manapoti nem ment el. Hexlord előtt viszont trashen is használtam shadowfiendet, mert az okosok egybehúzták azt a szemét 4es pakkot a 2 berzerkerrel :) Volt aztán CoH spam meg az instant SoL flash healek kisütögetése 2 percen át.

A retri pala brutális, valamelyik bosson közvetlen a 2 holy priest alatt volt healing doneban. Divine Storm imba. o_O
Mondjuk nagy szerepet játszott ebben az is, hogy a T6os tank elfelejtett sérülni úgy általában :)

Rengeteg apró bugot láttunk, pl ZA gong verés úgy nézett ki, hogy a karakterek álltak levegőbe emelt fegyverrel :D Hunter meg lock petek kicsit aggresszívan futottak a targetre minden, a gazdájuk által használt spell hatására. Lehet h csak núbok voltak a gazdik, nemtom, de panaszkodtak hogy a pet furcsán önállóskodik. A retipalánk nem tudta lootolni a badgeket az utolsó 2-3 ZA bossból. A játékos által letett totem of wrath hatott a mobokra is :) Ilyesmik.

Nekem viszont lett Hex Shrunken Head. Ebből ez a 3. vagy 4. ami a guildnek esett, nagyonsok (40-50?) Hex killből, volt aki 15-20x jött le érte :) Healer és DPS setbe is elfér. DPSben megy mellé a Timbal, healerben a Lurker féle spirites cucc, úgyhogy a silver crescent mehet a kukába. A másik trinket ami nem szokott esni, az ennek a fizikai párja ZJből, a berserker's call. Az is esett tegnap.

Remélem ma este valami komoly raidelést is tudunk produkálni, az emberek lassan belőtték a cuccaikat és talán a szerver se lesz ennyire ótvar.

Nincsenek megjegyzések: