2008-10-23

Ilcsi még él :(

Pár kulcsember váratlan távolléte miatt nem mentünk Ilcsit ölni, remélem majd hétfőn. Lementünk viszont Hyjalba. A holy priestem kellett megint, folyton healergondok vannak manapság. Megjegyzem, MHban valamiért nem lett nerfelve semmi se semmilyen szinten. Arcsinak ugyanúgy 4.5M hpja van mint ezelőtt és ugyanúgy 9K körül autoattackol. Annyi nerf van, hogy mostmár semmi nem crushol, de MHban eddig is csak Rage és Kaz crusholt, jelentősége csak az utóbbi esetben volt, ott se sok.

5 healerrel mentünk Arcsiig, ott viszont némi átalakítással 9re bővültünk. Én még nem healeltem Arcsin komolyabban (első ismerkedős pullokon csak). Most viszont egy killt is sikerült végigélnem, nagyon mókás ez a csata! Figyelni a környezetet, a CDket (fear ward és pvp trinket), meg persze a HP csíkokat. Nagyonjó. Mivel mindenképp a felét rohangálva tölti az ember, simán lehet staminára öltözni (tickel vissza a mana eleget rohangászáskor). Jól jön a HP ha bekeríti az embert 2 doomfire és át kell futnia rajta.

A kedvence mindenkinek a 10% alatti rész szerintem :)
Azért a megemelt DPS szintek sokat dobtak minden MH csatán is. Gyors csaták voltak, Rage 2:05, Anettka 2:19, Kaz 2:12, Azgalor 4:54, Arcsi 5:23

Úgy éreztem, kezdenek a DPSeink magukra találni, pl a rugók nem a patch előtti szint környékén teljesítenek, hanem afelett. WWS >>

Sürgősen nerfelje valaki a huntardokat meg a retripalákat :) Egyúttal SP buff need :)

Nincsenek megjegyzések: