2008-10-06

Készülődés

Szerintem sokan készülődnek most az LKra. Én is. Nem titok, valószínűleg jó pénzt fognak hozni a mindenféle gazok. Az se titok hogy minden második karakter herb raktárral fogja várni a kiegészítőt, így a befektetett pénz nem biztos, hogy busásan megtérül.
Mindenesetre nekem is van 7-8 zsáknyi herbem 2 karakteren szétterítve. Már csak azt nem tudom, hogy eladjam majd, vagy legyek magam is scribe.

Most van 3db 70esem - warrior, priest és mage. Valószínűleg megmarad a warrior mainnek, priest raid altnak és mage ilyen kukás másodlagos altnak. Jelenleg így állnak a szakértelmeim:
Warrior: engi+herba
Priest: engi+miner
Mage: tailor+skinner (mindkettő használhatatlanul alacsony szintű)

Első körben logikusnak tűnt, hogy a mageből csináljak scribe rabszolgát, mert úgysincs használható primary skillje jelenleg. Viszont vele nem nagyon tervezek raidelni, tehát ha vannak fontos BOP inscription patternek, akkor nincs értelme scribeot csinálni belőle. Azonban ilyen patterneknek egyelőre nyomát se látom. Kérdés, hogy csak nem listáz ilyeneket a wowhead, vagy MÉG nincsenek a játékban, vagy hogy van ez?
Vannak viszont fasza inscription offhandek, pl Iron-bound Tome, vagy Faces of Doom, ami miatt arra hajlana az ember, hogy ez igenis egy kloti szakértelem elsősorban.
Zavarban vagyok.

Az engineeringet nem dobhatom el, megmarad sisak profnak úgy látom :) A gathering skilleket "jó érzékkel" választottam meg, a mining HP bónusza a warriornak lenne jobb, főleg hogy a herba totálisan haszontalan raid szempontból egy prot warriornak. Érdekes újdonság, hogy az első körben készíthető engi sisakok BOE flaget kaptak (bár engi kell a viselésükhöz úgyhogy ez lényegtelen). Kérdés lesz-e jobb BOP sisak majdan, illetve ezek a sisakok mennyire vannak jól itemizálva - meddig lesznek odanőve a karakterhez, mert a mostani engi sisak nagyon oda van. Egyébként meg motor ftw!

Minden jel szerint azzal járnék a legjobban, ha így rendezném át a skilleket:
Warrior: engi+miner | Tank sityó, DPS sityó, csúzli
Priest: engi+inscription | sityó
Mage: tailor+herb

Így volna scribe karakterem, hp bónuszt kapna a warriorom és tudnék továbbra is gazolni, bányászni és esélyem lenne raid drop scribe patternek elvitelére.
De ehhez rohadtul lusta vagyok. A mining felhúzása iszonyú lassú és unalmas, főleg a 250-300 range, ahol csak 1-2 map 1-2 fémje segít, tudom valamikor hajnal 4kor csináltam, mert nappal órák kellettek +10 mininghez :(

Szóval szerintem kapja be a fütyimet az egész, még várom az infókat az inscription hasznosságáról és a hozzá tartozó esetleges BOP dropokról, aztán döntök csak. Még az is lehet, hogy teljesen új professionoket volna érdemes választani a mostaniak átvariálása helyett - de ANNYIRA nem vagyok minmaxer.

Más: ismét ráálltam a Teremus témára és azt tapasztalom, hogy ezek a lvl40-50 boe kékek nagyrészt szép áron és gyorsan mennek el, gondolom sokan rerollolnak LK kedvéért más osztályra. És hát őket meg lehet kopasztani. Ezt pl 45 goldért listázza a wowhead, 85ért elment 1 óra alatt kb. Crossbow 35g szintén rohadt gyorsan...
Szóval szerintem ezzel és a gazolással elleszek LKig.

Nincsenek megjegyzések: