2008-10-16

Hyjal raid

Tegnap este voltunk egy Hyjal raiden, hogy teszteljük az új addonokat, talenteket, meg persze a szervert. Utóbbi eléggé leszerepelt, 22 körül behalt az egész, addig viszont elég simán lehetett játszani. Pár Recount shotot hoztam.

1: Kaz'Rogal damage chart. BM hunter, retripala, arc/frost mage (?), BM hunter, spriest, affli lock az élen. A 9. helyen álló arc TG warrior. Úgy érzem a rugóknak nem annyira jött össze ez a patch, de a többi DPS elég szép.

Egy trash hullámon 2200+ DPSsel tankoltam, beszarás. Általában csak 1100-1600 volt, de ez a wave jól sikerült.
Damage shield se aprózza el:

Winterchillt lehúztam a feral tankról 30% körül :) Tankcuccban ofc. Jó ez baze :)
Ami viszont nem volt vicces, hogy a 2000 DPSes retipala Kazrogalon a nyakamban volt aggróban. Nincs elég strength ezeken a régimódi tankcuccokon a változtatás után se. Viszont senkinek nem kellett aggródobásokat használnia. Spriestek aggrócsökkentő talent nélkül tolták, ahogy javasoltam, semmi gond nem volt velük se.

Anetheronról is akartam egy recount shotot, de amint megnyomtam a printscreent wowerror keletkezett, visszalépés után meg már elveszett az adat, faszomat. Szóval megállapíthatjuk, hogy mindenkinek durván 20%kal nőtt a DPSe, a retri palának majdnem megduplázódott :) Egyeseknek annyira nem jött össze az új talentezés, nekik csökkent, de a DPS akkor is rendkívül megnőtt összességében. Jövő héttől BTt próbáljuk majd befejezni.

Végre meglett Kaz pajzsa, woot!

Nincsenek megjegyzések: