2008-10-22

Kanszil nem ad több tanácsot

Ma holy priestként sikerült BTbe bejutnom. Volt egy 6-7 healeres run, igazából végig kurva uncsi volt Councilig. Tapasztalatok:
Trash: coh spam, néha instant flash és pom. Tiszta izgalom.
1) Najentus: coh spam másfél percig.
2) Supremus: futás és gondolkodás hogy ki a pöcsömet is tudok hirtelen healelni aki rangeben van és fáj neki valami és JAJJ tűz meg vulkán. Ez DPSként 5x jobb volt.
3) Akama: elfelejtettem kirakni a smite-ot action barra :(
4) Teron: spamelgetés tankba, kis coh, dispel rásegítés, nem nagy szám.
5) RoS: továbbra is bugos, p2 és p3 elviselhetetlenül lagol mindenkinek, 3-5 sec pauze minden képességhasználatra. Ha nincs ez a durva nerf, ölhetetlen lenne. Ticket megírva.
6) BB: tankot healeltem és besegítettem az aoe healbe. Csak annyi érdekes volt, hogy ezt vajon hogy bírták manával az emberek prepatch, amikor a csata 2x eddig tartott?
7) Mother: nem volt SR gearem, imádkoztam hogy ne engem fatal attrakciózzon, ez bejött. Normál gearben nem volt nagy kihívás így nerf után.
8) Council: na végre itt nem untam magam halálra. Gathios tankot healeltem. Folyamatosan figyelni kellett a különféle aoekből kiállásra, a tank követésére és persze a manára. Mivel a DPS fele kinyiratta magát korán és bement több heal is, így igen hosszú csata volt (9:24). Poti nem kellett, igazából a shadow fiend nélkül is megoldható lenne.

Hogy legyen némi HPm, ez volt rajtam végig :D Csomó helyre kell 9K+ maxhp, ezzel 10-11 körül voltam, függően attól hogy volt-e imp vagy commanding shout. Councilon 10K igen jól jött, többször voltam 2K körül. Nem igazán látom amúgy hogy itt healerrel hogy lehet behalni aoeba hacsak nem kapsz egyszerre kettőt is.

Trashből sikerült elninjázni egy Karabort, OMG kurvajó ring! Ráadásul van rajta stamina, eddig vmi szar Kara ringem volt sta nélkül.


-- * --

Nem mellesleg I AM PREPARED, (majdnem) kész a fire res gear Illidan flame tankoláshoz. Holnap az lesz a program. Ma csak megnéztük a "szarvas denevért", jól bevájpoltunk aztán csók.
Patch után a defense talent nélkül ez az FR gear érdekes project volt, resilience gemeket kellett használnom 2 defense trinket mellett is, hát kicsit fájt.

Holnap Illidan kill. Vagy hétfőn. Vagy máskor. De remélem, holnap.

Nincsenek megjegyzések: