2009-01-13

10 things I hate about you

Ez egy jó kurvaanyázós post lesz.

A sikeres vígjáték után szabadon :) 10 dolog ami rossz LKban:

1) Lag és alacsony FPS
2) Lag és alacsony FPS
3) Lag és alacsony FPS
4) Lag és alacsony FPS
5) Lag és alacsony FPS
6) Lag és alacsony FPS
7) Lag és alacsony FPS
8) Lag és alacsony FPS
9) Lag és alacsony FPS
10) Lag és alacsony FPS

Komolyan megbaszhatnák magukat hogy 3.0.2 óta egyiken se tudtak jelentősen javítani. Tegnap 10es Malygos egyik próbája alatt megállt a kép durván 4 percre, beszart az insta szerver vagy nem tudom mi lehetett, guildchat meg ilyesmik mentek tovább végig. Aztán egyszercsak folytatódott a csata, persze wipe lett mert egyszerre ütött a boss 150x meg ilyen apróságok :D

Az ilyen dolgok mindennaposak, a magunkfajta 3 napos raidguildeket ez nagyon megszopatja, mert ha 1 nap is kiesik a lag miatt, a progress máris leáll, vagy nagyon lelassul.

10 fős Naxx egész jó egyébként, már 3 órás full clearnél tartunk, pedig bénáztunk is kicsit a 4 lovasnál (taunt resistből származó komplikációk). Rendesen szinergikus csapattal simán lenne 2.5 óra minden erőlködés nélkül.

Malygosról, főleg a 25ös verzióról még pár szót. Nagyon jó a boss alapötlete és ötletesek a fázisok, de azért van pár "apró" dolog amitől tegnap melee DPSként úgy éreztem ott magam, hogyha rozsdás villával bököm közben a faszomat, az se lett volna rosszabb. Mik is a gondok ezzel a bossal?
1) A már említett 5-8 FPS, de inkább 5... Ilyen FPS mellett már a karakter alapfunkcióit is nehéz rendesen használni, nemhogy közben még figyelni is ideoda. 10-esben normális FPS van.
2) Amíg a tank nem gyakorolja be a spark kezelést (spark ellenoldalára húzni a bosst) addig a melee DPS gyakorlatilag jó ha 10ből 1 sparkot megkap, totál felesleges meleet hozni ide addig kb.
3) Ki a fasz találta ki és mi a fasznak, hogy a köcsög vortex után egyből lehelljen ez a fos bazmeg... És miért olyan bugos ez a fos, hogy a tank aggróelső, de nem megy oda hozzá, hanem leáll random irányba köpni egy jót és az is meghal aki a farkánál áll? Komolyan volt 2 ilyen wipe, a kurva életbe.
4) Mi a faszért szállnak fel vagy maradnak felszállva a nexus lordok? Az egyik phase2-ben felszálltam egy korongra bunyózni, láttam repkedni egy mobot 30%-on, mondom akkor azt... Aszittem a szokásos scion lesz amit ütök, hát bizony nem, rámfordult, 30K crit, helló.
5) P2-t miért nem lehet befolyásolni valahogy? Marhajó móka amikor minden scion nyugaton és minden bubi keleten, oszt neszeparaszt DPSelj. Ja persze van 2 (25ösben 4) hover disk, köszönjük hogy a DPS negyede végig DPSelhet, a többi meg reménykedik hogy majd ő is.
6) P2 miért játszhatatlanul lagos 25 fősben? Hogy öljük így meg, ha a raid fele fixen meghal a lag miatt és 12-15 emberrel 30 másodperc marad a 3-as fázisra, ha egyáltalán eljutunk oda?
7) Az mitől van hogy egyes vortexek alatt tudom ütni meleevel a bosst, máskor meg nem? A P2 előtti szentbeszéd alatt is jó hogy csak a ranged ütheti. Még 1 dolog ami miatt meleet nem érdemes ide hozni.
8) Mitől bugos a shield használat P3-ban? (A ne targeteld a bosst zuhanás közben című trükk tényleg segít úgy érzem)
9) Mi a rákfaszának vannak olyan acsívmentek amiket adott setuppal vagy karakterrel abszolút szar megcsinálni? Pl 5 perces Malygost szeretném látni olyan DPSsel aminek a móka nem fekszik (az összes melee és szerintem a hunterek is mert a sebzésük nagyrésze a pet miatt melee). Healerrel denying the scion. Az 5 perces Maly a raid stacking mintapéldája, amit elvileg meg akartak szüntetni, nem? Stackeld szénné a raidet oszt kapsz 1 sütit. Fasza design.
10) Nem mellesleg hover disken meleevel DPSelni kb olyan élvezetes mint sajtreszelővel rejszolni.
11) Nem úgy volt, hogy a "basszuk szájba a raidet iszonyatos splash damage-el oszt attól majd nehéz lesz" című dolog unalmas és faszság? Merthogy unalmas és faszság.

Legidegesítőbb boss, az tuti. És érdekes lesz CoH/WG nerf után a vortex fázis, főleg 25ösben.

Nincsenek megjegyzések: