2009-01-27

További healek

Tegnap este Naxx 25 végét (Grob, Gluth, Thaddi, Sapph, KT), VoA 25öt és egy fél altos Naxx10et tudtam healelni. 25 fősben az általános benyomásom az volt, hogy lófasz healelnivaló nincs, ami véletlen van azt atom gyorsan befoltozzák a többiek, alapvetően instant és flash healekkel lehet érvényesülni. Sapph 25 is elég komolytalan volt, a sebzés olyan egyenletes, hogy aki nem fut ki healrangeből vagy nem áll a cleavebe az nem hal meg.

AHban nem volt Glyph of CoH, így Glyph of PoH ment be jobb híján. Azt kell mondjam, nagyon gázos ez a glyph, ahol viszonylag jól tudtam PoHolni ott is csak 1-3% között teljesített. Gyakorlatilag Sapphiront kivéve nem használható sehol értelmesen. Van viszont egy csomó boss ahol a PoH nem, a CoH viszont jól használható, úgyhogy egyértelműen a CoH glyph fog nyerni ha végre sikerül vennem vagy gyártatnom.

10es Naxxban rögtön mélyvízbe ugrottam, egy fullepic shammy healerrel ketten healeltük a spider és abo szárnyat + Nothot. Aztán késő lett és hazamentünk :) Igazából ami gázos volt itt, az Thaddiuson a jobboldali add, amin kb az összes manám elfogyott (nonstop aoe sebzés), szerencsére egy innervate megoldotta. A többi elég pite volt, pedig Faerlinán véletlen meghalt az összes add idő előtt, úgyhogy 2 percen át enragelve ütötte a 26K unbuffed HPs pala tankot.

Volt vicces sztori is. 25ös Thaddiuson tökre égtem, hogy sikerült melléugrani a platformnak, annak ellenére hogy használtam levitatet. Nem is értettem, hogy lehetséges ez. Később jöttem rá, hogy a tankra raktam, nem magamra, mert még nem szoktam meg hogy másra is kasztolható lett. A tank meg nem értette, mitől lebegett át olyan könnyen :D GYÁÁSZ :D Amúgy semmi gond egy ilyen melléeséssel, be kell ugrani a csapattól messze, aztán ha már van töltés, bemenni a megfelelő helyre. Healelni meg addig is lehet. A manapool 60%-a megy a levesbe a trutyi debuffja miatt, de az kezelhető.

Tippek és trükkök rovat:
1) a divine hymn 1.5 sec kaszttal gyógyít 15-20Kt simán, overheal nélkül egy olyan helyen mint pl Sapphiron.
2) a legtöbb helyen a CDre nyomott PoM 15-25%-át teszi ki a teljes healnek, atomdurva képesség, nem tudom miért nem nyomja rendesen a legtöbb priest.

A mérleg +4 epix eddig. JC már 145ös, jó lassan halad mert se pénzem se időm, de majd hétvégén megpörgetem.

Nincsenek megjegyzések: