2009-01-18

Csapongás

Vegyesvágott post következik. Előszöris az idén lőtt vicces és retardált nevekből, poénokból egy kis kiállítás.

Vérciki név, vérciki nevű guildben:

Névadási módszer: faceroll a billentyűzeten. Vagy egyéb ismeretlen módszer ami valami szörnyű eredményt ad. Nem csoda hogy csak egy elírt nevű guild vette fel:

Magyar név, magyar színvonal:

Sírjak vagy röhögjek? :D És nő a karakter bazeg :)

Volt aki szerint vicces, szerintem nagyongáz:

Ez annyira tré hogy nem tudok hozzá szellemes kommentárt kitalálni:

Ezen viszont kacagtam, aranyos:

Banishelős poén huncsatiról:


Most jöttem a tört szerverről:

67es retadinnal produkáltam ezt Quagmirranon:
Nyilván balanszos :D

Ma délután amúgy betöltötte a huncsatit egy Bokaszopó nevű gnóm médzs, akinek előadták, hogy még nem késő 8. szinten értelmes nevű karit indítani :) De ténylegnem :D

-- * --

Jelenleg a priestet húzom, talán estére meglesz 76os. A 70-80 questelős fázis szerintem kétszer olyan hosszú lett, mint ami még élvezhető, úgyhogy nehezen megy és próbálok resteddel instázni, az nagyobb insta esetén ~20%-ot simán hoz. Elég könnyen találok hozzá embert a guildből mert nem vagyok egyedül a véleményemmel, miszerint questelni unalmas.

Egy respecnél kivettem 2 felesleges pontot a disc ágról, aztán véletlenül elfelejtettem kirakni a spirit tapot, csodálkoztam is hogy hogy a rákba jött ki lvl74-en a guardian spirit 14 pont disc mellett.
Hát úgy :) Azt tapasztalom, hogy nem nagyon kell a spirit tap solozáshoz, a lurker trinketet nyomkodom aktívan, néha előreküldök egy fiendet és az úgy elég, inni továbbra se kell.
Egyetlen dolog van ami szar lett, az Volazj a mind controlozós boss Old Kingdom végén. Na ott mindig nullára futok a végére, pedig elnyomom a fiendet, innerfocust, spirites trinketet, meg ami még kézreesik. Tappal max manán végeztem ott.

Nincsenek megjegyzések: