2009-01-25

x2

80as lett a priestem tegnap. Egyelőre maradtam deep holy és dingelés után 10 perccel már benéztünk pár heroicba :)
Először full epic tankkal mentem Gundrakot Draktharont, a DPS 2 friss 80asból és egy T7 hunterből állt. Ami nehéznek tűnt, az Gundrak főbossa, a tank úgy fogyott rhino fázisban, hogy mire bement egy 8-10Ks heal, esett vagy 15Kval a hpja. Ez így érdekes volt. Meg az is hogy kichargeolt a 15K hps magera aki azonnal elhunyt a faszba :D
A többi boss centire, de megvolt, vagy akár egészen könnyű volt. Draktharonban megpróbáltuk azt az acsit, hogy 6 raptort megölni a raptorboss alatt. Pont a 6. előtt fogytam ki annyira manából, hogy inkább hanyagoltuk.

Ezután javarészt kék DK tankkal toltunk még pár instát. Azjol Nerub állítólag nehezen healelhető, hát a főbossnál méregleszedés híján elég necces volt a dolog, de ha jól le vannak kezelve a venomspitter addok akkor megoldható ilyen friss 80as csapattal. A többi bossnál semmi gond nem volt.

Az első 3as trashpakkon van valami ambush spec támadása valamelyik mobnak, 15.3K-val egyshotolt, kurvajól van balanszolva, vagy csak valamit máshogy kéne csinálnunk, de hogy mit az rejtély. Ezt az ambush szarságot egyszer csinálta meg, aztán többet se :O

Violet Holdban nem kaptunk vészeset, csak az ethereal bosst, az meg azon múlik hogy a tank jófele viszi-e, jófele vitte :P

Amin nagyon szoptunk az hc UP volt, Skadit egyszerűen nem lehetett kihealelni, a DK tankot lerootolták a jéglehelletbe, közben a frissen spawnolt mobok lelőttek. Atomjó volt. Ezen szoptunk vagy 3at aztán cseréltünk: a tank is meg én is bejöttünk a mainünkkel (neki healere van, nekem meg tank :D) és úgy már jóvolt :D

Trashen is szoptunk utána, mostanáig nem értem hogy mi volt, de 2 nekro volt egy pakkban és egyszerre nyomtak 8+8K shadow bolt volleyt. Egyből meghalt 2 vagy 3 ember, a többiek meg ott pislogtak 16K hp hiánnyal. Finoman szólva érdekes volt, ilyet még soha a büdös életben nem láttam és szerintem ezután se fogok :D Hc UP mondjon le.

Na majd még megyünk szívni máshova is, de össze kéne írnom lassan egy kezdő healer gear listát, hogy gyorsan tudjam fejleszteni a geart.

Ja és eldobtam az engineert, felvettem a JCt. Jóleszaz.

Nincsenek megjegyzések: