2009-01-01

Szániparádé

BUÉK meg minden ilyesmi! Tegnap este előbújt a retard mindenkiből, pezsgett a huncsati a hülyéktől az tutifix :) Volt alkalmam lőni sok szép okos nevet.

Először is a csúcs: HAI GUYZ GOT MAH PONY guild. Agyhalál. Van Fruits Vendors is, nem értem hogy aki nem tud angolul az minek nevez el guildet.

Aztán jönnek a főként huncsatin lőtt emeletes dolgok:

Magyarmonkey. Lehetne esetleg Englishmajom is. Ő amúgy helyesírásihibás BUÉK üzenet makróval spammeléséért ignore listára került (és nem egyedül), ó szegény.

Nemittam, tutira nem!
Eredeti név contest győztese:

Ez miaszar:
Kicsijostidékááá. A kasztnevet feltétlen bele kell írni a névbe, mert amúgy az UI nem mutatja. Mégiscsak milyenmár, hogy elhívják a desznájtot hílelni, de így majd nem, mert majd látják vala, hogy nem príszt! Csak annyi szépséghibája van, hogy így majd kap egy csomó dán whispert :)
Ez meg a vesszőparipám. Én ha valakit akarok a csapatomba, biztos nem ilyen útszéli buta paréj stílusban adok fel hirdetést. És ez nem egyedi jelenség, a fél játékostársadalom ilyen tirpák stílusban kommunikál. Hőőő tankevagye hőő. Hílkő nekünk gecibaze. Kurva nehéz leírni, hogy pl "Normál Nexusba keresünk healert!"??? Aki ennyire nem képes, azzal nem akarok egy csapatba kerülni, mert igénytelenséget és butaságot áraszt, nekem meg olyan emberekkel nincs időm játszani.
Hipereredeti és kurvajó név contest különdíjasa. És mégcsak nem is egy retard guildből, nem értem.
Inkább egy angol helyesírási útmutató tanulmányozását ajánlanám. De még akár az is megteszi, ha egyáltalán elolvasod hova kéred a boostot, láma. Blackrock Spirirt. Röhög a vakbelem.
Nincs DKja senkinek. Csak desznáitja van. Meg Artassza.
Nem bántunk, csak csinálunk egy fotót.

Rájöttem, azért nem bírok sokat játszani az altjaimmal, mert fent vagyok velük a huncsatin és olvasom ezt a sok szart ami ott megy. Sőt még a general meg tán trade csatin is fentvan egyikmásik karakter, ami meg végképp a retarditás melegágya. Sürgősen változtatnom kell ezeken a dolgokon :)

Búcsúzóul egy screenshot, GMOTD + guildchat = win :D

Nincsenek megjegyzések: