2009-01-20

LK content eddig

Malygos 25ön kívül mindent öltem már, azt is lag miatt nem :) A legtöbb zónát végigquesteltem legalább egyszer és sok raidekhez kötődő achievementet is megcsináltam. Nem mondhatni, hogy a content végére értem, de eleget láttam ahhoz, hogy szóljak pár szót arról amit tapasztaltam.

Kezdjük a kaszt változásokkal:
- Nagyon jó munkát végeztek a fiúk a prot warriorral, végre lehet tank cuccban solozni, nem is akárhogy. Lehet, hogy friss prot warrior zöldekben nem annyira mókás, de T5-T6 gearben jó volt. Az új képességek nem rosszak és az ág pvp képessége is hatalmasat ugrott. Épp ma láttam videót 2v2 skirmishről prot warrior szemszögből és jópofának tűnik. A prot aoe tankolási képességei és singletarget aggrója jó lett, nagyon kellett már az, hogy ne kelljen agybafőbe csapkodni körbe, csak hogy a healaggró le legyen tankolva.
- A titan's grip is tetszik, bár sokat szarakodtak mire eljutottak oda, hogy nincs hit penalty meg semmi egyéb levonás sem, pedig ezt már az elején kiszámolták az értelmesebb játékosok.
- Holy priest: az új képességek nagyon jók, a solozási potenciál nem sokat változott a részleges spellpower/healup egyesítés óta, de persze a teljes egyesítés dobott rajta mégegyet. Instákban holy priesttel úgy érzem, hogy afféle combat healer vagyok, amikor nem kell heal a csapatba akkor megy a smite, mind sear és ilyenek.
- Retadin: ez valami iszonyatosan imba lett, nem tudom milyen volt ezelőtt, de most vadiúj karakter pár craftolt cuccal és BoA itemekkel úgy hasít mint a szél és viszonylag szórakoztató is. A felszerelés megválasztása és a dps ciklus is atom egyszerű, aki ezzel nem tud rendesen játszani az tényleg megdolgozott a retard címért.
- Deathknight: a retadinhoz hasonló atom imba szutyok. Azt azért hozzá kell tenni hogy azok a kasztok amik szar gearrel is hasítanak, az endgame tájékán le szoktak maradni mert általában a magas alapteljesítményhez szar skálázódás jár, erre igen eklatáns példa a BC shadow priestje, még akkor is ha ez ott szándékos volt. A runic power mechanizmus igen érdekes és egyúttal jó lehetőséget ad olyan régóta elmaradt dolgok megvalósítására, mint pl egy tank akinek az aggrója nem igazán függ a bekapott sebzéstől vagy a támadások számától és típusától...
- PvP balansz állítólag nincs, na most szerintem ez nem új hír, mert sose volt, úgyhogy azt inkább nem is veszem figyelembe.
Értékelésem: 4/5

Kasztokról általánosságban:
- Tetszik, hogy a tankok és úgy általában a kasztok egyenlőbbek, egyformábbak és a tankoknak nem kell szart izzadni és specializált aggrógeart viselni, hogy bármit is megtartsanak.
- Kifjezetten tetszik, hogy a crushing blow mechanizmus gyakorlatilag megszűnt, warriorral kevés idegesítőbb dolog volt mint cdre nyomni a shield blockot miközben amúgy sincs ragem semmire... Aztán esetleg meghalni vagy majdnem meghalni egy idióta burstben ami leette a block tölteteket, csak mert a random úgy alakult.
- A DPS szerintem a tervezettnél jóval durvább lett, de ezt nem vallják be :) Jó példa a Patchwerk timer ami DPS check akart lenni de nem láttam még akkora gyökereket akik ne tudták volna teljesíteni. A mage és hunter DPS durván kiugrik a mezőnyből, ez persze lehet hogy lagfüggő is, nálunk a szar lagos szerveren különösen így van.
- A legtöbb buff raid szintűvé tétele és az azonos típusú buffok nem stackelése brutálisan nagy könnyítés szervezési szempontból. BCben mindig 5 fős csapatokban kellett gondolkodni és emiatt szinte mindig voltak emberek akik hatalmas supporttól estek el, mert pont nem fértek be a buffolt csapatba. Ez valami orbitális faszság volt és jó hogy vége már. A hero/bloodlust stackelés megszüntetése is komoly ajándék. Sajnos még mindig van jópár buff amik kvázi kötelezőek, de a BChez képest a helyzet sokkal sokkal jobb.
- Tetszik, hogy a legtöbb kaszt kapott pár olyan procot amit érdemes okosan kihasználnia, ha rendesen akarja végezni a feladatát. Ezt nevezhetjük úgy is, hogy a legtöbb kaszt számára több skill kell a jó teljesítmény eléréséhez, mint eddig. És ez jó.
Értékelésem: 4.5/5

Gear és consumable gondolatok:
- Bizonyos szempontból jó, hogy egyszerűbb lett a gearelés. Részben az egyesített statok miatt (spell és fizikai statok, heal és spelldamage) részben pedig elértek oda a képességek és egyéb statok, hogy csomó kaszt lassan az alap hit ratinget se kell elérje feltétlenül a jó teljesítményhez. Régen a legtöbb DPS ezen bukott el, hogy nem volt meg a szükséges hitje, ez manapság annyira már nem gázos. Az egyszerű és gyors öltözködés lehetősége megmaradt: craftolt, könnyen fejleszthető repukból és badgekből összeállítható jó gear minden spec számára pár nap alatt, aztán irány a raid.
- Az egyesített gear statok miatt viszont sok specnek csomó slotra nincs, vagy csak nagyon kevés optimális darab van; például a plate DPS mind erőre épül, de alig van str alapú ring és neck, mindenen agi/AP van. Ezekért a ritka optimális cuccokért nagy bunyó várható.
- A consumableket tovább nerfelték, nincs már fenőkő/fegyverolaj, az összes consumable ami használható az 2 elixir vagy 1 flask, 1 poti per csata (esetleg 2, ha pont combat előtt betolsz egyet, pl armor buff potit) és 1 foodbuff. Meg kell jegyezni azt is, hogy ezen cuccok hasznossága relatíve nagyot csökkent. Pl a BCs foodbuffok adtak 20-30 staminát. Most 30-40, de közben mindenkinek 10-15Kval több az életereje, ez relatív nerf. Hasonlóan a mostani HP flaska 650 HPt ad, BCben 500 volt ez a szám. Akkor 17-22K hpja volt egy jól gearelt tanknak tiertől függően, most meg közel 40K már az első tierben is. Druidoknak meg mégjóvaltöbb. Magyarán a top guildek és az átlagosok közötti teljesítménykülönbségek tovább csökkentek, ami könnyíti a content balanszolását és jobban elérhetővé tesz mindent az átlagos játékos számára is.
- Jó pont, hogy bővült a gemelhető és enchantolható statok listája, pl eddig expertise és arpen gemek, enchantok nem léteztek, de már igen.
Értékelésem: 4.5/5

Szakértelmek:
- Alapgondolatnak nem rossz, hogy ne adjanak a szakértelmek olyan hatalmas bónuszt ami miatt azok kvázi kötelezőek. Ennek keretében a craftolható cuccok se itemlevelben se itemizációban nem sokkal jobbak, mint ami az első raid tierből kiesik. Sok craftable BOE, így a szakértelmekkel keresni lehet illetve a szakértelem előnyét nem csak a tulajdonosa élvezheti.
- A gathering skillek bónuszai se rosszak, bár a igen gyengék lettek, a cél az lehetett hogy ne csak altok legyenek gathererek, ehhez ennél jóval több kell. Természetesen csak a keményen min-maxoló játékosoknál jöhet szóba, hogy pl JC/enchanter legyen a karakter direkt az elérhető bónuszok miatt.
- Összességében azért a szakértelmek balanszolása nem lett tökéletes, jelenleg pl ha megszakadok se látom, mire jó az engineering a priest altomnak a felhőszivattyúzást kivéve. OK, 1 db epic sipka, ami ráadásul elég gyengére sikerült holy spec számára. Hát ezért nem fejlesztem fel ismét 5-7K értékű anyagból a skillt.
- Nagyon nem tetszik az az erőltetett dailyzés ami a cooking és JC receptek megszerzésére lett kitalálva. A receptszerzés sebessége különösen nem tetszik. Lehet, hogy elfogult vagyok, mert minden dailyt alapvetően gyűlölök, de tényleg szar lett ez az egy módszerre korlátozott fejlődés. Sons of Hodir repu hasonló okokból szar, ezen lesz is javítás a 3.0.8ban ahol farmolható tárgyakkal is lehet repuzni. Kérdés hogy a JC/cooking award rendszerű fejlesztéséről milyen visszajelzést kap a Blizzard, mert nálunk egyetlen ember nincs aki ezeket szeretné.
- Megmaradt a mining ezeréves problémája, nevezetesen hogy feleannyi mining node sincsen, mint herba node, ezért a skill fejlesztése elég fájdalmas és lassú. Epic mount nélkül aligha használható rendes pénzkeresésre ez a skill.
- Lazán kapcsolódik, hogy megmaradt a nem túl ötletes "primal" rendszer, csak most eternalnak hívják őket. És ismét sikerült úgy megcsinálni, hogy a fire és air legyen a legdrágább, hihetetlen :D Elvártam volna, hogy másodszorra balanszosabb legyen.
- Egyes enchantok költsége iszonyú durva, még a 3.0.8-as nerf után is. Ha komolyan veszik az elit és az átlagos massza közti különbségek csökkentését, nem ártana a top enchantokból még engedni egy "pindurit".
Értékelésem: 3/5

Game engine:
- Sok változás itt nincs, bevezették az árnyékokat meg ilyesmi, és mindemellett sikerült totálisan szétkúrni az egészet, a legnagyobb atomerőmű gépeken van csak rendes frame rate 25ös raidben.
- Ide tartozik a szerverek teljesítménye is, ami ahogy hallom még a low-pop szervereken se tökéletes. A tömött szerverek meg egyenesen a játszhatatlanság határán mozognak csúcsidőben.
Értékelésem: 1/5

Questek, leveling zónák:
- Elvileg az LK nagy durranása az, hogy nagyszámú és nagyon ötletes questekkel lepi meg a szintező nagyérdemű közönséget. Ez gyakorlatban is sikerült, de annyira, hogy a szintezés időtartama szerintem az élvezhető másfél-kétszerese lett.
- Továbbra is rengeteg ölős/gyűjtős quest van, de már kevesebb, mint eddig valaha is. És ami nem esik a hagyományos kategóriába az nagyon ötletes. Tegnap például vadlovakat fogtam be frissen szedett répával és visszalovagoltam a hátukon a táborba. Mi ez, ha nem csúcs az eredeti lehetőségekhez képest? ("Ölj 20 farkast" - aha ja)
- Nagyot csökkent az élvezeti értéken, hogy rengeteg questitem/questmob sűrűségét és respawn rátáját nem sikerült jól belőni. Most is sokszor fordul elő, hogy ki kell írtani kb 20 mobot egy fajtából, de az ember ha megszakad se lát 10-nél több spawnpointot, úgyhogy még ha egyedül is van, akkor is soká tart.
- Mivel rengeteg olyan quest van, ahol a földön elszórt tárgyakat kell begyűjteni sűrűn lakott területen, vagy 1 db neves mobot leölni, sok ebből származó konfliktus adódik. Ezeket pedig senki nem szereti. A megoldás pedig olyan egyszerű: lehessen minden szétszórt tárgyat instant felszedni (VAN ilyenre példa most is) és akkor nem ninjázza el valami faszparaszt miközben az azt őrző mobbal bunyózol. A neves mobok meg dobjanak 10-15 másodpercig élő quest itemet a földre, ahogy sokuk már teszi is. A faszparasztok itt is jelen vannak és betagelik, majd szarnak az invitera, aztán várhatsz 5 percet repopra. Többek között ezért rühellem a szintezést LKban, túl sok ilyen neves és felszedős quest van, és mellé túl sok a faszparaszt.

A zónákról allisként:
- Howling Fjord: az eleje LK release napján borzalmas volt, több volt a játékos, mint a mob és iszonyú nehéz volt tájékozódni valamiért. Utólag már jónak néz ki, a várban fent a kijárat kurvára el lett dugva, azon is jót anyáztam. A map délnyugati részén a vizes questhubok szerintem borzalmasan navigálhatók, utáltam az egészet végig. Északkeleten pedig kicsit sok volt a mászkálás. Nekem nem állt össze egységes egésszé ez a zóna, túlzottan multikulti érzésem volt, bohóckodok a szellemekkel, meg a kalózokkal, meg állatokat idomítok, nagyon összevissza az egész.
- Borean Tundra: mondjuk ez is multikulti, de jobban elkülönültnek érzem az alzónákat. A murlocos zónában a murlocruhás akció emlékezetes móka marad. A Coldarrás rész szerintem zsúfolt, utálom amikor léptennyomon mobok aggróznak rám bodypullal. Egyébiránt a térkép elég jól bejárható és jól eltalált questjei vannak.
- Dragonblight: a csodás wrathgate questsor, a videó és az Undercity ostroma ellenére sem szeretem. Nagyon nagy, nehéz benne közlekedni a sok dimbesdombos szakadékos fostól, eldugott hegyi utakat kell felderíteni és sok a body aggró is. Az említett questsoron kívül emlékezetes quest nem rémlik, ami igen az inkább arról, hogy mennyire idegesítő volt. És persze a 90%-a havas fos, ugyanúgy néz ki minden része. Lore buzik biztos itt hokiztak a billentyűzetre, de én nem vagyok olyan :D
- Solazar Basin: ide 77esként érkeztem epic flyerrel és az egészet kb 2 óra alatt kipucoltam, kb egy teljes szint volt. A legegységesebb mapnak érzem, talán ha 3 fő questvonal van rajta. A nagy gólemmel történő pusztítás nagyon atom lett. Repcsi nélkül valószínűleg kényelmetlen lehet. DÖBBENETES mennyiségű herb található itt.
- Zul'Drak: gyűlöltem az elejétől a végéig szinte mindent. Itt találkoztam a legidegesítőbb questekkel és a legtöbb olyannal ahol negyedannyi mob volt, mint ami kellett volna a questek gördülékeny elvégzéséhez. Közlekedni meg repülővel is szar volt, aki földi járművel érkezik ide az hozzon sok nyugtatót.

Az alábbiakat nem csináltam meg végig egy karival sem, csak részleteket ismerek:
- Grizzly Hills: a kezdeti döcögős questek után egész pörgős lesz a második tábortól, ahol az iron dwarfokat kell ritkítani. Nagy hibája a kemény 2 db FP, őrület. Dombossága ellenére viszonylag jó benne közlekedni. A halászó medvék nálam is megértek egy extra jópontot.
- Icecrown: igen jó mapnak néz ki, de csak az Argent Crusade és Ebon Blade repu miatt csináltam belőle pár tucat questet. Repcsi nélkül ide ne jöjjön senki szerintem.
- Storm Peaks: a retardált Sons of Hodir repu miatt jártam itt, kár volt. A reput adó questvonal jó, csak messze sokkal hosszabb annál amit minden karival kötelezően szeretnék megcsinálni. Ha csak erre a tényre gondolok, már el is ment a kedvem az egésztől. A levegőben szigonyozós, drake hátakon közlekedős quest viszont örök.
- Crystalsong Forest: nem önálló map, csak szomszédos területekről küldenek ide pár dologért. Nincs mit írni róla, szép és jó a levegő :D
- Wintergrasp: a PVP része egyszerűen 100%-ig játszhatatlanul lagos. A "primalok" farmolási lehetőségét jó ötlet volt idetenni, le lehet gankolni az esetleges kínai farmereket. Viszont még ez is jó bugos, főleg a légelementálos részen hajlamos a karakter permanensen combatban maradni. Idegesítő, hogy nem visz oda FP, hanem saját járművel kell ideérni. A városból se mindig van portál, még akkor se végig amikor mienk a zóna.

Minden jó pont és sok szép quest, gyönyörű terület ellenére a végeredmény engem nem annyira nyűgözött le.
Értékelésem: 3.5/5

Heroicok:
- Azonnal be lehet ugrani a hckbe kék gearrel friss 80asként és ki is lehet pucolni mindet. Ez hogy jó vagy sem az más kérdés, szerintem nem baj, viszont ideje van egy HELL fokozatnak ami fullepic karakterekre van optimizálva. Az acsi rendszer nem az igazi szerintem, a legtöbb ember ugyanis szarik bele és nem jár érte extra loot se.
- Kurvajó pont, hogy a trash az trash, még ha van is néhol trükkös tulajdonsága egyikmásik trashmobnak, az összehúz-aoe igen nagy előny. SOHA SOHA SOHA nem akarok még egyszer olyan trasht látni a játékban, mint ami CoT1ben vagy Sethekk Hallsban volt, ami másról se szólt minthogy hozz bazi sok CCt és/vagy szopatva lesz a tank tonnaszámra. A trash az legyen trash, legankolod a faszba és a bossok legyenek ötletesek és/vagy nehezebbek. BCben a trash volt az ami meg tudta ölni a tankot, a bossok csak ritkán voltak nehezek. Ami nehéz volt az is csak egy kemény DPS check volt és az addokat egyszerűen ignorálni kellett, 0 taktika, 0 agy, csak gear. Atomfosul volt kitalálva.
- Úgy érzem LKban sikerült is csinálni pár olyan heroic bosst, ami ötletes illetve nem igazán lehet izomból agyonbaszni az addok és képességek kikerülésével. Ez jó dolog. Az, hogy lehettek volna keményebbek az egy tény :)
- Végre valahára a 80as insták heroic változatának is van saját lootja. Ez nem igényel kommentárt.
- Bármelyik instában bármelyik repu gyűjthető a tabard rendszerrel, ez iszonyúan kellett már, idegesítő volt hogy a kötelező enchantok repuját nem tudta kifarmolni az ember alttal, mert a kutya se akart már oda menni...
- Nem kell semmiféle kulcs vagy attunement a heroicokhoz, ez is jó. Retardok meg nem ettől lesznek a heroicokban, hanem attól, hogy odaengedik őket a többiek :)
Értékelésem: 4/5

Raid Content:
- Hát ugye ebből nem sok van, abból is az egyik egy felújított insta, Naxx.
- Az, hogy a content alapban könnyű, nem nagy bánat. Úgylehet, most a PVE-ben adják a welfare epicet, nem BGken.
- Kicsit kevésnek érzem viszont ezt a 4 raidet, acsik ide vagy oda.
- Naxx: Személy szerint nem estem hasra tőle annyira, amennyire a régi motorosok előadták. Anno, amikor iszonyú keményre volt tuneolva, biztos jobb volt, bár attól tartok a trash pucolós részét soha nem szerettem volna látni. Kicsit hülyén veszi ki magát, hogy pár boss sokkal nehezebb 25ösben mint 10esben és viszont. Asszem nem most láttunk ilyet utoljára. Különösen szar vagy jó bosst nem tudok mondani, mind elég könnyű és eléggé szórakoztató.
- Sartharion: Az alap encounter addok nélkül egy vicc. Addokkal viszont szép kihívás, csak azt bánom hogy a guildem keménymagját esetleg érdekelné a kihívás, a többieket nem. Ezért szépen maradunk majd az átlagjános guildekkel egyvonalban a server rankingon :( Nem tartom valószínűnek hogy 10esben az eltökéltebb arcokkal sikerülne letolni a 3 drakes verziót, vagy legalábbis nem a közeljövőben. Ezzel is az van mint a macirunnal anno hogy kb 15 embert érdekel max, és kb ennyinek is van meg a szükséges skill szintje, idő meg nem nagyon van rá.
- Vault of Archavon: LOL LOL ROTFL
- Malygos: Idegesítő encounter, sok kisebb-nagyobb buggal és tervezési hibával. 25ösben lagos estén nem ölhető ezen a szerveren. Pedig ötletes, meg minden, de nem nyert hangszórót, ahogy kivettem mindenki utálja, mint Oculust.
Értékelésem: 4/5 De csak mert jószívű vagyok és a lagos szervert nem veszem bele és Malygos gyerekbetegségeitől is eltekintek.

Drakek:
Külön rovatot kapnak a Malyogs meg Oculus encountereiben jelenlevő drakek. A vehicle mechanizmus szép meg jó meg minden, de mégse tartom szerencsésnek, hogy egyből bedobják a játékosokat a mélyvízbe ezekkel a sárkányos dolgokkal. A következő okokból:
- A legtöbb UInak gondja van a sárkány petek kijelzésével.
- A legtöbb UInak gondja van a sárkány petek combopontjainak kijelzésével.
- A játékos olyan dolgot kell kezeljen aminek a működése teljesen újszerű és ismeretlen a számára. (OK Maly süsü fázisát szerencsére lehet kint gyakorolni)
- A játékmotor és a játékosok is a 2 dimenziós térhez vannak hozzászokva, tényleg kurva nehéz néha tájékozódni hogy térben mi hol van, mit sikerült beaggrózni, stb.
- Oculusban a healer sárkány működése szerintem komplett fasság.
Szóval a drakek erőltetése megér egy külön 1/5 pontot. Igazán kezdhették volna valami földi járműves dologgal, legalább az irányítás könnyebb lett volna. Ugyanígy a combopontokat is hanyagolni lehetett volna első körben, majd ha ehhez hozzászokott a nép akkor jöhetne a következő content adagban a repkedős, combópontos járműkezelés.

Achievement rendszer:

Ez a legnagyobb kérdőjel számomra. Sokak szeretik, sokak leszarják és sokak szerint nagy hiba volt betenni, vagy egyenesen pofátlan olcsó megoldás a content újrajátszatására. Én a következő gondokat látom vele:
- Sok olyan acsi van, ami visszatéríti a játékosokat arra az útra, amit a BCben tévesnek minősítettek, nevezetesen a raid stackelés (Maly 5 perc és Gotta go, rátok gondolok elsősorban).
- Vannak olyanok is, amik elsőre lehet hogy érdekesek, de amikor 40 embernek megvan a Momma Said vagy a Spore Loser és kell a 41.-iknek is akkor mennyire lesz türelmes a raid, hogy ismét csinálja meg ezeket? Vagy ugyanez a 20 fős acsikkal kapcsolatban, aki emiatt kimarad a raidből az hova szarjon? Ja menjen 10esbe értéktelen badgekért lootot shardolni? HAHA
- Ami pedig engem igazán érint az az, hogy ha valóban az a nem retardoknak szánt content, hogy csináld meg az ilyenolyan acsikat, akkor rossz guildben vagyok. Ugyanis ahogy már fent is írtam, itt a legtöbb embert kurvára de nem motiválja az, hogy hard modeokban is öljön bossokat, ha egyszer lehet lazán-könnyen is. Így azok akik élveznék a nagyobb kihívásokat, unatkozni kezdenek. Az egészre csak rátesz egy lapáttal, hogy 3.0.2 óta a könnyített tankolás és könnyű bossok miatt a raidforce nagyrésze úgymond retardálódott, leszarják az utasításokat, nem törekednek a jobb teljesítményre annyira mint BCben és még sorolhatnám. Kezd nagyon fárasztó és perspektívátlan lenni a könnyű raidelés ezek miatt.
- Biztos, hogy a "körmére kéne nézni" a raidereinknek, meg ilyesmi. De mivel baráti hangulatú a guild, nem hiszem hogy mondhatunk ilyet, hogy na márpedig Sarth+3-at fogunk ölni akkor is ha sünt szartok bazz. A fél guildet kurvára nem érdekli és igazuk van a maguk szempontjából, mert ha őnekik az nem érdekes akkor nem érdekes.
Értékelésem: ?/5 Egyelőre nem tudom értékelni az acsi rendszert. Látnom kell a következő tierek mennyire és hogyan épülnek rá erre.

Kihagytam valamit? Remélem nem. Élvezetes ez a kiegészítő, sok dolog jól sikerült, sokat pedig remélem ennél jobb irányba terelnek. Főleg remélem, hogy a lagot megszüntetik, mert nem sok kedvem van felfüggeszteni a 25ös raidelést vagy az accountomat.

2 megjegyzés:

Anarch írta...

Na csak végigolvastam. Az acsirendszert én 1-re pontoztam volna. Igen, kurvára leszarom és nemérdekelnek az idióta nehezítések, hogy csináljam alsógatyában ugyanazt a raidet, fejenállva vagy tank nélkül.

amper írta...

Deli: végig olvasva a dolgot úgy 90%ban egyet értek veled.
Anarchal értek egyet az achiv rendszer "érdekességei" miatt.
Ami miatt engem pl a 25 fős content achivment része nem nagyon mozgat + 1-2-3 sárkány pl,hogy amíg tisztességgel normál módban sem lehet haladni mert akkora a lag mi a rákért szivatnánk még feleslegesen magunkat?A mi gearünkkel betolható lenne egy este alatt, lazán dalolva a teljes nax.Ehelyett max 1 -2 szárny, mert lag miatt szopóágon vagyunk.
Ha megnézed a top guildeket mind olyan szerveren játszik ahol medium volt a populáció a wotlk megjelenésénél, mi meg folyamatos lag, tömegnyomor ,szívás.Haladni nem lehet.
Az írásod többi részével viszont egyet értek:)
Kisvuk