2008-04-29

Anettka down

Tegnap este nem voltam raiden, mert úgy volt hogy nagybevásárlás meg tökömbojtja, de végülis ez elmaradt de addigra már kimaradtam :) így Nikolettel pókereztünk aztán kicsit pvpztem.

Közben a többi kocka kinyírta Anetheront (beceneve Anettka), a GMotD így nézett ki tegnap este: Anettka down, jövő héten KiszelTünde!

Azér durva bazeg! :D Azon filóztunk milyen boss lehet a KiszelTünde, főleg ha Donatellácska addokat idéz.

Nyertem mindenféle BGt, WSGn még zászlót is ninjáztam enemy flagroomból és át is vittem a sajátunkba, nagyon successful voltam. Kivéve mikor olyan BGkre kerültem ahol nonstop gankoltak :D A rugóktól továbbra is ki tudok akadni de nagyon. Azzal szoktam szórakozni hogy lebaszom őket MCben valami magas helyről, eos erre ideális. Bár igazából nem vagyok válogatós, mindenkit lebaszok a hídról meg a dombról ha olyanom van. Velem is próbálkoztak AB lumbermillnél, egy kedves BE priest csinálta ezt a gonosz dolgot. Nyomtam egy /lolt és levitate. Ezt eljátszottuk kb 3x :D

A rugókon kívül még azon tudom magam felbaszni, hogy indul egy AB vagy EOS, megkapunk 3 bázist. Beírja a fél BG hogy DEFEND OUR BASES. Erre elindul 10 ember új bázist foglalni. Ennek eredménye kis időre 4 bázis, utána leesünk 1 vagy 2 bázisra és kész csoda ha innen még nyerünk. Nem értem én ezt bazmeg.

Az egy dolog hogy AVn eltöltöttem eddig vagy 5000 millió órát és még mindig nem bírtam megjegyezni a sok szar gy meg torony meg minden szarságnak a nevét, így alapvetően le is fosom ott a taktikát csak megyek valamerre. De AB és eos olyan szinten kurva egyszerű, nem vágom hogy lehet ezeket elrontani nyerő pozícióból. Igazából WSG se bonyolult de ott nagyon durva előny ha valamelyik csapat jobban felszerelt és ezen a battlegroupon ide járnak a hordás elit pvpsek núbokat gankolni.

Nincsenek megjegyzések: