2008-04-06

ZulJin down!

Kifarmoltam a Winterchill killhez a 2 perces pvp trinketet. Azután váratlan fordulattal ma délután úgy döntöttem, hogy lenézek ZAba. Némi szenvedéssel kipucoltunk mindent, ZJig. És arra gondoltunk, hogy akkor azt is pucoljuk már. Első 2 boss timed megvolt, kiesett a fist set, kurvára boldog vagyok tőle :) Fury és Rage! Nagyon imbák és barátságosan néznek ki :D

Szóval eljutottunk a félkarú rab... trollig és úgy gondoltuk megtosszuk. Phase1 és 2 elég könnyű, bár p2-ben meg tudja enni a tankot, ha nincs időben dispelelve akkor szinte tuti. P3-mal úgy tűnt nem tudunk mit kezdeni de már úgy a 3. próbától kezdve fasza volt. A kulcs a binding heal alapvetően. Én ott rohangáltam felalá és fenntartottam a sundert, hogy a rugó jól megdolgozhassa. Még p2 alatt megy fel egy curse of doom, ami ilyenkor jól jön.

Phase4 és 5 megint elég random, p4ben egyszerűen nem tudjuk fenntartani a klotikat de úgy sok mást sem. P5ben meg pár stack debuff után olyan gyorsan ölnek a pillarok meg a hülye aoe amit a boss nyom, hogy fingani nem volt időm sokszor. Sajnos ~10 fps körül megy nekem ez a fázis és amikor videóztam még ennyi sem volt.

Nagyon sokat szívtunk, pl ilyenekkel:
- Phase2ben 2db 5000-5500as ütés és egy 5K overpower 1sec alatt. Tankhalál.
- Phase1 elején nem üt meg, a mage a kezdeti addok aoezásával lehúzza, meghal. Úgy döntünk akkor legyen wipe.
- Phase1 során nem üt meg vagy 30secig. Annak ellenére hogy az ele shammy így is ~70%nál van Omenen az én threatemhez képest, lehúzza. Úgy döntünk akkor legyen wipe.
- Phase4 elején EGY sec alatt üt 4db 4K-sat. Nem vagyok maxon, tankhalál. A következő próbákon ilyet nem csinált. Meg azelőtt se. Igaz azóta p4 elején bedobok egy ironshieldet és elnyomom a moroes trinketet.
- Phase5: kemény vizuális és net lag miatt gyakorlatilag esélyem nincs kimenni a fire pillarból. 4 debuff alatt üt pár 4K-t a tűz meg valami köpet 8K, tank fekszik. Ilyenből volt 3 és 4% wipe is. A killen 5% körül ellőttem a shieldwallt. És nem videóztam, hogy legyen FPSem.

Mindent összevetve ötletes és jó, de nagyon idegesítő boss. Elég furcsán randomszerű a tank túlélése a 2,4,5 fázisban, a 4-esben mindenkié. Az offtankot DPSre cseréltük és a legjobb DPSeink voltak bent. Nem tudom, optimalizálatlan csapattal hogy menne. Priest healer nélkül is érdekes lehet. Phase2 mass dispel és p3 pom/binding heal nagyon hasznos. Disc priest pain suppression p4-ben hasznos lehet, nem mintha érdemes lenne behozni rá egyet de érdekességként említem. P4-hez javasolják, hogy a boss által basztatott emberre nyomjon a tank intervenet. Nos én nyomtam, egyszer átvettem egy claw raget ami mivel rajtam nem volt stackelve, csak 400at sebzett, nem hiszem hogy ez olyan nagyon hasznos.

ZJ killshot:

A fistek - nem bánt a néni:

Amúgy fun a csata és utána mindenféle NPCk jelennek meg, táncikálnak meg dobolnak, hogy meghalt a köcsög boss! :D Csak ne lenne olyan random.

Beri kedvéért említem hogy az egyik ZJ loot a Jin'rohk volt, a BM hunter vitte. Hehe.

Nincsenek megjegyzések: