2008-04-12

Harmadik

Kedvem támadt maget jáccani, de nulláról felhúzni már lusta vagyok. Úgyhogy elővettem a legelső karakteremet, aki 55ös szinten megakadt még jórégen, és felhúztam ma gyorsan 58ig. Szerencsére rosszul emlékeztem és WPL/EPL a cauldron questeken kívül majdnem érintetlen volt még, ez úgy elég is volt majdnem - az utolsó negyed szintet Ungoróban oldottam meg A-me kisérgetéssel.
Akkorhát következik az elmaradhatatlan /flex a portál előtt:

Hát igen sajnos ember :) De jobb mintha gnóm lenne! :D 2400 hp, 130 frostdamage - ilyen paraméterekkel mentem át, az első 2 questet megcsináltam (20 ork és fa/fémgyűjtés), abszolút sima, gördülékenyebb, mint a szado pap. A warriorhoz képest meg pláne, a warrior az extra hard mode kaszt azok közül amiket játszani szoktam. Hát most pont erre vágytam, hogy valami könnyű, "egygombos" kasztot játsszak.

Mivel mostanság a frost ágat durván buffolták és solozásra kiváló, ezért respeccel indult ez a kis szintezés. Deep firevel parkolt a karakter, 180 firedmg volt rajta fiery wrath és egyéb szarság cuccokból. Ezeket lecseréltem spelldamage, frozen vagy owl cuccokra (sta+spi) és úgy vágtam neki a szintezésnek. Full frost, elementállal. Ezt hosszútávon is meg akarom tartani, fun spec.

Az elementál kezelését kicsit kényelmetlennek tartom, hotkeyekről használom de egyszerűen nem fért csak alt gombokra, pl alt+1 támadás, alt+5 frostnova. Az eredeti pet bindek controllal mennek, az nem esett kézre.
Viszont kurvára hatékony, van hogy behúzok egy mobot vele, egy másikat meg én kezdek lőni, besegítek közben novával az én mobomon, nagyon frankó. (A pet novájának egyébként freeze a rendes neve) Voltak 3-4 mobos pullok amiket az elementállal meg tudtam úgy oldani hogy alig ütöttek meg.

-- * --

A priestem most holy dps specen van, egy heroic UBt végigtoltam smite dpsként :D Az overall teljesítmény a shadowhoz hasonló viszont iszonyat gyorsan kifogy. 3-4fős pakkokon meg lehet csinálni azt, hogy a mobok közepére állva holynova, ez szinte fix surge of light proc, instant smite, majd ismét holy nova és így tovább. Csak a világ összes manája nem elég rá :D

Bossokon viszont, mivel a heroismmal skálázódik és a power infusion is megdobja (apropó, szado papból igencsak hiányzik egy ilyen komoly DPS cooldown), 1K dps fölé tudok menni, ez pedig shadowként nem szokott sikerülni. És ezzel el is értünk a problémához: a shadow priest nem skálázódik spellhasttel, crittel még annyira se. Ez a probléma igazán T5 feletti contentben jön elő, ahol a kaszter itemizáció erősen építeni kezd critre és hastere - valamint problémát okoz az is, hogy a raidsupport képességek nagyrésze critet vagy hastet ad, így azokkal sem skálázódik és ez már akár az 5fős instákban is megfigyelhető, ahogy meg is figyeltem :) Egyszerűen nem látom benne a perspektívát, nem mintha sok helyre eljuthatnék vele idő hiányában altként. Egyúttal holyként viszont a játék talán legjobb pve healere a priest jelenleg - csak ahhoz meg abszolút nincs gearem, talán 1K healup közelében vagyok most, minimális manaregen mellett. Úgyhogy nem tudom mi lesz szegény priestemmel, most kicsit magezek és aztán kitalálom.

Nincsenek megjegyzések: