2008-04-03

Vashj 3. este

Nem akar meghalni ez a picsa :) Ma már voltak jobb próbák, 4/4 generátor is volt úgy, hogy egy ember utolsó erővel betette aztán wipe :D
De láthatóan nincs elég DPS, szerintem T5öt kéne még farmolgatni. Jön az önfényezős rész is azért :) Bár ez inkább azoknak szomorú akik alattam voltak :)

Try 7 - #6, 728 DPS átlag. Itt fent addoztam, nem lent az elementálokkal. Meg is látszott.

És pár shot!

DPS warrior nem volt, így elővettem a solarian trinketet és supportoltam a melee csapatot. Cserébe ők is supportoltak engem :) 1000+ DPS Vashj phase1!

És 932 str, 3.3K AP - nem viccel bazmeg :) És ha még a hourglass is procolt volna! ZOMG

Az addig oké, hogy 1400-1500 DPSt tolnak a top DPSek a tank&spank fázisban, de p2ben ez teljesen szétforgácsolódik, egyszerűen nem elég.

Szerintem jövő hétfőn Rage kill, aztán kis T5 farmolás és Vashj párhuzamosan. Egyelőre itt toporgunk még.

-- * --

Kicsit pvpztem, bejött amit mondtam: 3K+ shieldslam critek mennek ki. (798 bv+trinket -> 1058 bv)
Csinálgatok videókat, talán egyszer lesz elég anyag egy pvp-s vidihez :)

Nincsenek megjegyzések: