2008-04-30

"Lootporszívó"

Ez kurvajó duma, ez a lootporszívó :D Nem tudom ki használta először a guildben de tegnap én voltam ebben a szerepkörben. Lementem Karába a szado pappal, mobokat szadizni és tápolódni.

Jól ment mindkét része :)
Moroes: shadow-cloak of dalaran
Curator: T4 healer glove (a dps glove kritikán aluli és van is jobb), pauldrons of the solace-giver
Illhoof: cincture of will
Netherspite: pantaloons of repentance
Prince: nathrezim mindblade
Itt már azon kezdtünk filózni, hogy vajon Nightbane mit dob majd nekem. Hui a healer staffra tippelt, ezúton is gratula neki :D
Nightbane: nightstaff of the everliving

Na hát a T4 kettyűt meg a nightstaffot érdemes enchantoltatni is, 1400-1500 healupnál leszek tisztességes regennel, Karát már healelhetek ezzel a cuccal az bizonyos.

Kiderült az is, hogy Netherspite kék sugarat shadow priest simán végigállja, persze az SW:D-t el kell felejteni ezalatt. Csináltam egy Curator videót, majd lehet hogy felteszem.

WWS highlights:
Attumen #1, 1020 DPS
Curator #3, 1059 DPS
Netherspite #4, 1114 DPS, 8.7K mindblast :)

Prince érdekes volt, az első próbán a tank 55%nál egy db 3000es ütéstől 1shot meghalt. Igen. 3K. Komolyan. Enfeeblere gyanakodtunk de a WWS sem mutat ilyet, nem tudni miafasz lehetett. 2.4 óta egyébként a safespot nem működik de töredékannyi gondunk sincs az infernalokkal mint előtte. Nem tudom, miért, de ez a helyzet. Amúgy ügyes voltam, kinyírtam magam SW:D-vel enfeeble alatt. Pedig TUDTAM hogy enfeeble van, mert futottam ki a nova elől, gondoltam hogy közben nyomok egy kis damaget :) Hát nyomtam :D

1 megjegyzés:

Aloha írta...

A lootporszívó az én agyszüleményem, a resto sámánunkra mondtam amikor ugyanazon a raiden a harmadik enhancement cuccot vitte :)