2008-04-23

Bassza meg Murphy

Ma este jön haza a párom, szombat óta játszhattam amennyit akartam, mert egyedül voltam itthon. Szombaton heroic ironman, ahol 3x ment el a netem úgy, hogy csak reménykedtem, hogy visszatér. Itt kezdtem Murphy bácsira gondolni, de biztosra csak vasárnap óta tudom, hogy "ami elromolhat, el is romlik". Vasárnap ugyanis egész nap a rohadt ironman videóval szívtam, a Windows Video Maker nem akarta lementeni a videót wmv formátumban és kész. Letettem órák alatt valami DV-AVIban (másban nem lehetett) csak hogy azt lássam, hogy ez használhatatlan. Lebutított felbontás, interlacelve (vibrál mint állat). Nem tudtam belőle értelmeset kihozni VirtualDub-bal sem. Ezután 3 darabba kellett szednem a moviemaker projectet, úgy már le tudta menteni a szegmenseket külön-külön. Szintén vmi windózos szarság Media Encoder szerencsére könnyen össze tudta linkelni ezt a 3 wmv-t eggyé újrakódolás nélkül. Ezzel kb az egész napom elment a koraesti ZulAmant kivéve.

Hétfő este országos vihar miatt csomó ember és természetesen én is DCztem a raid közepén. Mivel a fire res offtank is leszakadt, így raidend :/

Tegnap meg Karába mentem holy gearért a priesttel, erre az utolsó Attumen előtti trash után insta server down, majdnem 1 óra volt mire visszajött, persze újra kellett pucolni.

Na ennyit a korlátok nélküli agybafőbe játékról :D

Karába eredetileg healernek akartam menni, de volt 2 olyan jólfelszerelt és skilles healer feliratkozva (+1 főként epic geares pala tank, Áfi altja), hogy úgy döntöttünk hogy legyek shadow és akkor 7 DPS lesz. Moroesre beugrottam a warriorral tankolni mert nem volt offtank. A holy priest felszerelgetés nem igazán sikerült, a lootjaim: dps glove, dps csimma, dps ring, "vidd el holy dps gearbe bazmeg" chest, és végül a healer wand és egy healer offhand ami igazából nem kellett - a Moroes féle megvan és szerintem jobb (a stamina miatt). Emellett upgradeltem a dps ringet a honored repu fokozatra, az is viselhetővé vált. Azzal hecceltek, hogy a végén még shadow maradok, hát még az is lehet hogy igazuk lesz :D Bár azt mondtam, csak akkor maradok ha kiesik a trial-fire gatya is de az meg nem esett :) Ha jól számolom 877 unbuffed dmg van rajtam. Kéne lassan egy jó gatya, ja és dmg enchant wristre.
Vihettem volna Netherspiteből az Uni-mind fejest is, de az tényleg nagyon szar volt, komolyan a kék oblivion fejes jobb.

Pár bosson egész jó voltam, Attumen, Crone, Curator első helyet hozott. Maidenen dispel közben csináltam tűrhető DPSt, ez nagyon fun volt. Aranon kipróbáltam a mass dispelt arcane explosion előtti magnetic pullnál, működik! Van idő utána kifutni! (a slow debuffot leszedni 10 emberről egyszerre = win) Netherspite-on is majdnem első lettem, pedig nem álltam semmi sugárban. WTB kék sugár! :)

Fontos tanulság még, hogy a wowwikin írttal ellentétben Prince shadow novája NEM 24 yard, hanem 30. Kipróbáltam hogy meg lehet-e apró mozgással oldani, hogy a nova elől kiálljak (mind flay range 24yard...). Hát nem lehetett, megdöglöttem :D Itt bizony meleehez hasonlóan futni kell ha az enfeeble beütött.
A safe spot már NEM működik, ott kezdtünk és a fejünkrebaszott egyből egy infernalt mindkét próbán.

Bővült az ignore listám is, valami vadbarom faszláma mage telespammelte a Karazhan general és local defense csatit a szaros damage listájával. Overall damagen volt 620 DPSsel első. Durván kiröhögtem generálon ("OMFG 600 DPS ROTFLMAO") aztán /ignore. Szánalmas núbok, 300-400DPSsel volt egy csomó ember mögötte. Amúgy is az overall damage kit érdekel... Az nem mutat semmit kb.

-- * --

Tegnap éjjel bementem egy heroic shetekk főbossra :D Valami pugnak indult, volt benne pár srác a guildből. Panaszkodtak hogy mennyire szar a tank meg a healer is, a főbosson folyton mindenki meghalt, élen a healerrel :D

Végül már csak 1 idegen volt a PUGban, valami csodásan felszerelt fury warrior 300 DPSsel :) Bementem 5.nek - dpselni :) így is wájp volt, kiderült hogy a healerünk épp retri talenten van :D így végül a 2 pala (retri+prot) healelt, én tankoltam és a pug warrior meg a mage-ünk DPSelt. A pug warrior természetesen az első aoeban elhalt, núb :) De lement végre. Ez 3 badge mert daily volt. Utána a warrior helyett behoztunk egy druidot a guildből, idéztünk Anzut, +1 badge. Nekem megérte, de a többiek szétszopták magukat :D

Nincsenek megjegyzések: