2008-04-20

Heroic Iron man, 16 insta 1 nap alatt

Megcsináltuk!!! Nagyon brutális élmény volt, nem hiszem hogy mégegyszer belefognék - de megérte!

Reggel 6 körül keltem, Nikolett elutazott Ausztiába 5 napra. Szabad volt a teljes napom a játékra, ezért úgy gondoltam, megvalósítom amit már a guild első IronManje óta tervezek: én is végigmegyek ezen a próbatételen!

A setup:
Tank: én, núb prot warrior :)
Heal: Aludrien (resto drood)
DPS1: Horasz (BM hunter)
DPS2: Kemistry (enha shammy, bár ő csak hétvégén cement, raideken resto. A gearje ennek megfelelően még hiányos)
DPS3: Twinsen (lock, elején affli - a run végére destro)

Kemy kivételével T4-T5 keverék gear, inkább a T5 felé már. Én végig full aggro gearben tankoltam (kivéve MgT wyrm aoe pullok), semmi avoidance, hit és expertise cap, 721 blockvalue + blockvalue trinket.

Az útvonal:
Magister's Terrace: 9:37-10:46 - 69 perc
Slave Pens: 10:54-11:30 - 36 perc
Underbog: 11:35-12:16 - 41 perc
SteamVaults: 12:20-12:58 - 38 perc
Ramparts: 13:06-13:41 - 35 perc
Blood Furnace: 13:44-14:30 - 46 perc
Shattered Halls: 14:34-15:20 - 46 perc

PIZZA

COT1: 16:01-16:55 - 54 perc
COT2: 17:01-17:27 - 26 perc
Shadow Lab: 17:31-18:40 - 69 perc
Sethekk Halls: 18:50-19:55 - 65 perc
Mana Tombs: 18:58-20:49 - 51 perc
Auchenai Crypts: 20:55-21:26 - 31 perc
Mechanaar: 21:45-22:26 - 41 perc
Botanica: 22:28-23:32 - 64 perc
Arcatraz: 23:40-00:25 - 45 perc

736 perc = 12 óra 16 perc nettó menetidő.

Heroic Magistersben és Cot1ben sose voltam semmivel, nemhogy tankkal, szóval érdekes volt. Persze volt másoknak is ilyen újdonságélményük, nem csak nekem. Röviden a benyomások és történetek az egyes instákról:

MgT: kb a második trashen csináltunk egyből 3 wipeot, onnantól csak a pvp bosson volt 1 wipe, egész sima volt. Meg kellett találni azt a pull és tanksorrend módszert ami a csapattal működött. Az első bossból lootoltam egy klassz hastes dps vállast. Enslave kurvajó itt, kivon 2 mobot a játékból. Más CC nem volt, néha egy trap. Nem is nagyon kell több. Mindenesetre nem lesz a kedvenc heroicom.

SP, UB: lófasz

SV: bénázás fearen wájp. Aztán egybehúzott 2 pakk - ami aztán simán lement :) Flash volt, itt nagyon pörgött mindenki, rohadtul élveztük!

Ramparts: nem gondoltam volna, hogy ettől szenvedni fogok, de a táskákban történő helycsinálás keretében a weapon chaines tankfegyverem a bankban kötött ki. Itt meg egy csomó mob disarmolt, kurvaszar volt tankolni minden második pakkot emiatt. De tényleg, váratlanul ért hogy mennyire szar volt.

BF: sima liba. Rémlik mennyire brutálisak volt a Broggok wavek anno, hát most nevetség. Broggok kettőt köpött és meghalt.

SH: szintén sima, egyik legkönnyebb insta. Kicsit lassan haladtunk, volt pár bio meg tel meg ilyen szarságok. 5 badge rulez. Mivel ezt az instát józanul nem merem tankolni, előtte ittam egy sört.

CoT1: OMFG. Szopna le a tervezője. A riflemanek scatter shotja meg a priestek fearje kurvára idegesítő volt végig. A "Thrall fut ki az erődből" résznél is idegbaj kerülgetett, ez a fasz ork bement a mobok közé, így a kezdeti aggróért 0 rageből kellett küzdeni, csodás. Ráadásul a melee damage a trashmobokon kb 0, rendszeresen 100 alatti blokkolt ütéseket és full blokokat ütöttek rajtam, nesze tankolj buzi :D Mindezek után a főboss előtti démonok meg 6K shadowboltokat és 3K fizikaikat csapkodtak, az meg ettől volt tankolhatatlan, feart meg egyéb okosságot kellett használni, nem ment a szokásos "húzzuk egybe és nuke". Nem volt valami élvezetes insta. A legszomorúbb az, hogy maga a történet, a keret jó és eredeti. Viszont tökre élvezhetetlen a játékmenet.

CoT2: lófasz. A főboss full hot healerrel egy vicc. A többi meg eleve.

Shadow Lab: itt történt meg, hogy a csapat holtpontra került szellemileg és fizikailag. Nagyon rossz volt. Pont a legnehezebb részen, a 2. boss előtti 6os pakkoknál volt szinte mindenki nullán, én azt se tudtam mit csinálok, az agyam zsibbadt, a szemem lassú volt, közben a legrosszabb időkben jöttek be az assasinok is. Itt arra gondoltam, hogy mi van ha nem bírom végigcsinálni... Komolyan el voltam keseredve. A mélypont az insta végefelé enyhült szerencsére. Volt is utána egy kis szünet ahol kicsit lazítottunk, mert kellett.

Sethekk Halls: ez a másik kurvanagy tetű szar fos insta CoT1-en kívül. Úgy kéne letörölni mint a huzat. Az eleje csak béna, a végén a trash túl sok és túl buzi. Knockbackek, stunok, fearek számolatlanul, valami borzalmasan tankolhatatlan, idegesítő gennygóc. Persze, berzerker rage, meg spellreflect meg stun. De attól még kurvára rettentes. Az egyik pullon a shammynk kiesett a semmibe és meghalt. Bugos szar :D A druidbosst volt alkalmunk megidézni, szerintem kurvajó még mindig :)

Mana Tombs: egész jól ment, attól eltekintve, hogy nem lehet skipelni semmi trash Pandemonius szobájában. Mert akkor azok is bejönnek és wájp :D A 2 fizikai DPS jóvoltából itt gyakorlatilag végiggankoltuk az instát. Határozottan kijött a társaság az SLben elérkezett mélypontból.

Auchenai Crypts: ettől kurvára féltem, bár jobban átgondolva egyetlen nehéz dolog van benne: a possessorok gyors kezelése. Szerencsére a DPS egész ügyesen tolta és ebből csak egyszer volt komolyabb baj. Teljesen váratlanul az egyik legkönnyebb insta volt. Még az is belefért a 31 percbe, hogy egy rager az első boss előtt lebaszott a 100 méteres szakadék aljára. Ez amúgy mekkora értelmetlen faszság :O

Mechanaar: nem szeretem a helyet, a végét nehéz tankolni. Vagy csak volt, nemtom, ma nagyon simán ment az egész, effektíve minden CC nélkül ez is 1shot.

Botanica: SH típusú "húzdegybe" insta. Könnyű és sok badge. Itt már kicsit lassultunk minden igyekezet ellenére.

Arcatraz: "afk fáj a hátam" és hasonlók miatt kicsit lassan ment, de ez is 1shot, minden szépen lement és Skyriss halálát nagy hörgés üdvözölte ventrin.

A végén a következő shardmennyiséget osztottuk el:

206 db Arcane Dust
51 db Greater Planar Essence
67 db Large Prismatic Shard
22 db Void Crystal

:D

Holnap megpróbálok összerakni egy videót a bossokból. Addig is WWS:
Első fele (MgT - CFR - HFC - KoT)
Második fele (Auch - TK)

Joccaka!

Nincsenek megjegyzések: