2008-04-22

Iron Man Videó & Anetheron & healelgetés

Na a hétvégén összegörcsöltem az IronMan sorozat videóját, 20 perces lett és 372 MB :) Szedjétek le, nézzétek meg, szerintem laza.

IronMan, 16 heroic (372 MB)

Tegnap végre volt egy normálisabb Rage killünk, amin persze megint meghaltam. Szokás szerint valahol 70%on voltam mikor meglőtt ice bolttal, esélyem nem volt túlélni. Amúgy szar ez a csata meleevel, folyton csak messziről sasoltam a death&decay miatt.

Elbohóckodtunk shadowy necromancer MCzéssel, ami jó kis haste buffot ad. Volt egy egész szép try Anetheronon, ami részben az elszabaduló shadowy miatt ment a levesbe, pedig már 15% körül volt :/ Mindenesetre a haste buff nagyon kemény, a csata elején néha lemásztam a bossról, hogy le ne húzzam...

A 3-as tryon csak 2x kaptam frenzyt, de így is jó DPS jött ki. Sajnos a fire res tank DCzett (meg én is és még jópáran) az országos vihar miatt, ezért sajnos feladtuk. Pedig tök jól ment, végre a trash is jó volt végig. Mondjuk a trash az művészet az én gépemen, gyakran 5-8 FPSre esik le a framerate, valamint a palatankon majdnem egypontban álló mobokat elég nehéz targetelni ha nem zoomolok jól be :) Az elején sokszor volt hogy csak álltam és nem tudtam hirtelen targetelni valamit ami melee rangeben is van :D Némi gyakorlattal viszont jól megoldhatók ezek a dolgok és akkor nagyot lehet darálni.

-- * --

Ezt a huntert meg pár napja láttam IFben, say-ben nyomta monoton kitartással hogy "2v2". Bár néha ezt se sikerült beírnia és csak "2v" lett. Gondolom a general csatira íráshoz is diploma kell. Dodge gyűrű, dodge trinket, S1es gear, enchantolatlanul fehér gemekkel (drágább mint az AHból a zöld bazmeg!!!) -> kibaszott retard, az ilyenek miatt szar a játék. Egyetlen mentsége lehet, az ha esetleg kb csak 10 éves.

-- * --

Tegnap este raid után healeltem egy normál Magisterst, mivel volt sheep így nem volt gond. Az egyik pullnál viszont nem lett sheepelve a mageguard, hát hallod bazmeg úgy már nem healelem ki :D A földön fekve nemmegy! :D Amúgy elég sima volt, pedig rég nem healeltem már, ezért fostam. A gearem elég szar, viszont azt néztem hogy alig rosszabbak a paramétereim, mint anno a Prince first killen a VHban. ott volt valami 1350 heal, 250mp5 kasztolás közben szétbuffolva. Itt egy sima BoKkal és halrudacskával meg manaolajjal 1200 heal, 210mp5... Ennél sokkal rosszabbal healeltem heroicokat armsos tankon amikor a Bog giantek UB végén 9K-t ütöttek :D Hello Beri! :))

Nincsenek megjegyzések: