2008-04-07

Rage down!

Palatankkal kicsit ízibb volt a trash, bár az első próbában nem sikerült a dolog, nem bírták kihealelni szegényt amikor volt rajta 6 abomination :D Szóval áttértünk a CCzésre a sokadik hullámnál. Az első wavek voltak faszák, lehetett WW/cleavet spamelni rendesen, illetve valahol az első nekrós hullámon shadow priest MCzett mobbal adott haste buffot, az nagyon brutális volt :D Nem mondom hogy nem jött le pár mob ;) A trash wavek összesítésében is valahol 1000 DPS tájt voltam, top10ben úgy rémlik.

Aztán a bosskill borzalmas volt, velem kezdte, komolyan nincs vmi rendben a combatlog dátumozással, ennyire azért nem volt gyors a dolog, de bekaphatja bazmeg, icebolt+nova egyszerre, esélyem nem volt túlélni hotkeyelt trinkettel sem.

De azér' megdőlt! Nagyon szar kill volt, a végén 5-10 ember életben, meg némi NPCk :D

Trashből 2 vagy 3 loot volt, a bossból meg ugye 2, így ezt megéri farmolgatni, aztán ha nagyon jól megy akkor továbblépni. Az egyik trashloot egy dps neck volt, elvittem kísérletképpen. Igazán már csak a vállasom és a chestem ami gázosan kék, azokat kéne lecserélni. Van is pár tippem, a vállas lehetne Winterchillből, chest meg esik Akilzonból és Magister-Kaelből. Ezekre kell gyúrni!

Átmentünk Vashjra de nagyon szarul ment, egyszerűen gyenge a dps. Hagytuk a francba. Most elbeszélgetünk pár emberrel és folytatjuk a T5 farmolást jobb cuccokért. Vashjon most nem voltak olyan magas DPSeim phase1ben, mint múltkor, viszont overall DPSben jobb voltam, illetve a devastate sebzés ~10%-ot nőtt, 1100 feletti criteket rögzített a WWS. 2K feletti heroic strike crit is volt pár. Ezek magasabbak, mint a weapon+neck upgrade előtt. A critem viszont vagy 3%-kal csökkent, aggódok hogy ez beüt, a rage generálás nem volt olyan jó mint ezelőtt. Lehet visszaveszem a szar Attumenes necket, kell az a crit és az armor penetrationról sokszor hallottam, hogy 500+ ArP után lesz érezhető és hasznos, addig felesleges felvenni.

Levezetésként tankoltam egy hc UBt ~30 perc alatt a guild 3 legnagyobb aggrómalacának, végülis sima volt attól eltekintve amikor pull elején chain lightning, hopp 2 mob lemászott :) Hungarfen 29sec volt, a hunter 1600 DPS felett tolt rajta, a többiek 1200, 1400. Asszem kb 10 métert vittem arrébb és nem channelelt.

Kicsit csalódott vagyok, hogy Vashj így nem akar menni, olyan érzésem van megint, hogy 10 ember akarja megölni, a többi meg azt akarja, hogy valaki más ölje meg. Ez ugye nem működik. Remélem azért 2-3 hét múlva visszanézünk rá és letoljuk végre.

Nincsenek megjegyzések: