2008-04-15

Magezés

Tegnap szarakodott a netem, meg amúgy is kedvetlen voltam. Tartalékosként kintmaradtam, közben kicsit mageztem. Természetesen raidkezdet után ~1 órával már teljesen jó volt a net.

Ez a mage egy állat, mondtammár? :D A hülye 63-as stonescythe elitet 60-on soloztam gond nélkül. Elementál, icy veins, freeze+nova, coldsnap, elementál, freeze+nova, ennyi. Röhejesen overpowered. A colossal menacet is soloztam, elementál se kellett hozzá, persze ha volt az jól jött. A followupjához viszont nem volt türelmem, túl sokat kellett volna pucolni, az meg nem ment, hogy a kristályhoz leugrok és ott ölöm az idézett elitet, mert evadelt. Lassan kész HFP, level 61, 40%. 3700 HP, 310 frostdamage most a mérleg és vagy 6%-ot nőtt a critem is mióta átjöttem outlandsra.

Elmentem PUG rampartsba. Nem tudom bánjam-e :D Setup: holypala, másik frostmage, hunter, érdekeswarrior. A warriorban az volt az érdekes, hogy 32 pontja volt proton, de a shieldslam nem volt kirakva. Meg nem nagyon tudott tankolni se, a taunt idejére rajtamaradtak a mobok kb :) Több mobot megfogni nem nagyon tudott, pedig volt 2-3 CC rendesen. A bossokon jobb volt, de omen nem volt így csak érzésre lőttem. Az érzésem meg az volt hogy csak a hajszál tartja a mobokat. A másik mage egy fasz volt, gyakorlatilag folyamatos nuke meg aoe, minden rajta volt nonstop. Persze ez sem segítette a warrior tankolását. Első pull után: "van valakinek damagemetere?"... Ezt egy "noob alert" megjegyzéssel jutalmaztam, onnantól nem erőltette. Összebzésben jobb volt nálam, mivel nem várt aggróra és tankolt. A dps-e viszont szánalmas volt, 3 fő DPS talentje ki se volt rakva maxra. Ice blockot aggró elhárításra, túlélésre nem használt. OMG komplett idióta.

Végülis valami 70 perc alatt wipe nélkül eljutottunk a főbossig, alapvetően csak azért mert sok volt a CC és a warrior használta a tauntot cdre nyomva, valamint a pala tök jól healelt.

A főbosson viszont szoptunk, mert a warriornak volt vmi 5K hpja BoK-kal, valamint nem volt túl jó a tűzből kiállásban. Azt meg kihealelni nem lehet ennyi HPn, de amúgysenagyon. Meg azt is elugattam hogy menjünk be a terembe hogy ne egymáson szorongjunk a folyosón de azt is csak én csináltam meg. Nyilván nem ment így, pár wipe után a fasz mage lelépett, helyette behozott a warrior egy havert, aki 70es hunter volt. Szétnyúkoltuk Nazant és kész, quest done. Irány BF amint időm lesz. Drop az nem volt, csak egy zöld boe mainhandet vittem, egy gyenge offhanddel már jobb, mint a mostani bot.

Mageval jó pugolni :) Nem idegesít annyira ha a dps egy fasz és mindent szétnyúkol meg nem fókuszál. Tankkal viszont majd ha esetleg nagyon kalandra vágyok. De én szeretem a nyugalmat, szóval nem egyhamar lesz az :D

Nincsenek megjegyzések: