2008-04-10

Mókás T5 farm

Ma mókás raid volt :) Morogrim maradt SSCből (meg persze a Lédi), előbbit kinyírtuk. Beimádkoztam a druidunkat tankgearbe én meg DPSeltem. Slacker voltam, nem raktam flaskát mert nemkell, az enha shammy viszont evil volt és agit nyomott WF helyett. így lőttek a szép damagenek, WWSen 832-re jöttem ki. Hát a feral DPSt lenyomtam :D De legalább ez azt mutatta, hogy nem slackel a többi DPS. Raidsupport amit adtam: solarian zafíros BS, sunder. Amit kaptam: LotP, BoK, BoM, SoE, GoA, FI, EW.
Meglett végre az avoidance ring!

Al'artól féltem, mert mostmár nem lehet felszedni a flame patcheket spell reflecttel. De nem volt gond, minimális behalás volt, a rebirth knockbackját meg még mindig meg lehet úszni reflecttel úgyhogy fasza.

VR így hogy az orbokat nem lehetett fixen előrejelezni, elég érdekes volt. Gyakran az orb nem látszik és most hogy a boss nem targetel ki arra akire az orbot lövi így vagy el lehet futni vagy nem. Úgy döntöttük leszarjuk és kihealeljük. Ez annyira nem jött be, mert kurvasok halott volt, de mégis elég gyors kill volt.

A legkönnyebb bosson, Solarianon volt 2 wipe :D Az első egy új tag miatt aki nem volt még itt és nem volt ventrin se... Nocomment. A másikat meg Weasel nézte be :D Ütöttem shieldslam rekordokat (1226 noncrit, 2272 crit) és kb ennyi érdekes történt.

A T5 kettes bónusz meglett tegnap FLK killen a kesztyűvel - érdekes móka, 100 blockvaluet ad shieldblockoláskor a következő bekapott ütésig. És ez a shieldslam sebzést is megdobja. Na ezzel szórakoztam mindenfele, hogy shieldslam előtt nyomjak egy blockot (ha volt rage) és lássuk mekkorát üt :D Gnomeregan trinkettel, T5 proccal 1011 blockvaluem volt, az jót csap.

Sajnos a glove miatt levettem a leather expertises kesztyűt, ami miatt néha dodget/parryt ütök trashen. Gond még nem volt belőle de sürgősen be kell szerezni az expertise ringet LC exaltedből - még1 SLt kéne menni, vagy egy felet. De már fizikailag FÁJ :D

Nincsenek megjegyzések: