2008-01-15

Advanced AoEfarm

Valamikor a hétvégén feltűnt, hogy a kedvenc AoE farmhelyemen a dual wield mobok fixen fenntartották nonstop a T4es set 2-es bónuszképességét (blade turning, mini bubi). Ebből arra gondoltam, hogy mi lenne, ha normál (nem dualwield) mobokat húznék egybe és a blade turning elnyelné kb a felét annak a 15% sebzésnek ami sima hitként csapódik le jelenleg. (minden más miss, dodge, parry és full block) Aki emlékszik a ZG pantherboss solozásra az is így volt megoldva, az addok sebzésének átjutó részét a blade turning mitigálta nullára.

Ez elég jól működik is, már csak megfelelő helyet kell találni ahol értelme is van behúzni egy csomó mobot. Ramparts addig volt könnyű amíg a kaszterek és a vérzés dotot rakó dogok be nem jöttek. Azokkal nem tudok micsinálni. De lehet, hogy ki lehet kerülni őket, vagy legalábbis nem kéne egybehúzni az ebeket meg a kasztereket.

Szóval várok ötleteket, hogy hol van sok olyan mob ami:
- full melee (nem elementál, azokat nem lehet blockolni)
- nem rak dotot
- nem kasztol
- nem stunol és nem blinkel a hátam mögé, vagy ha igen akkor van fal a közelben
- sűrűn áll
- van értelmes dropja

Nincsenek megjegyzések: