2008-01-22

Solarian down!

Bepucoltunk Voidhoz ma este, az utolsó trash packen ledöglött az egész szerver, az instaszerver csak félóra múlva jött vissza. Nagyon örültünk az ismételt kénytelen pucolásnak!

Kicsit nehezen jött a második kill, nagyon kell egy druid offtank, mert a warriorok nagyon szarok offtankolásra, akárhogy trükközünk 400-700 TPS, de inkább 500 körül ami offtankban megy. Ez pedig azt jelenti, hogy a DPSnek vissza kell fognia magát. Salvával 600-700 DPS fért csak így be a legtöbbeknek, bár volt egy mage 1100 közelében. Ügyes :)

Volt benne 2 warrior vállas token, ezeket megint elpasszoltam, mert még annyira nem kell.

Áthúztunk Solarian felé, a trash kicsit buzi, de az Alar előtti madarakat jobban utálom.

A boss kb olyan könnyű mint gondoltam. Mivel van prot palánk, így az egész teljesen easymode. Sajnos elég sok bénázás volt a kifutással, rendszeresen rárobbant valaki a raidre, de azért meglett a kill! Fel is basztam magam idegileg mikor a killen rámrobbantak, aszittem wipe lesz és releaseltem. Úgyhogy a videó nem teljes, de azért felteszem :)

Solarian kill videó (57MB, save as)

A tankolásról:
* Elővettem a normál 5fős tankszetet, kicsit átrendeztem hit rating és blockvalue irányban mivel kasztolás közben úgysem dodgeol/parryzik a boss, tehát expertise ide nem ideális. A csata kétharmadát kasztolással tölti. Közel 600 block valuem és 75 körüli hit ratingem volt.
* Taunt szinte CDre megy, ez ugyanis megszakítja az arcane missiles kasztolását. Ettől az Omen jól bekavarodik.
* Berserker raget is gyakran kattintottam el.
* Shield blockot csak ritkásan használtam, reaktívan amikor láttam hogy sokat üt, ez a videón is megfigyelhető. Amúgy 4K-t crushol, rotfl.
* Demo, TC nemszabad.
* A wrathet a tankra is nyomja, meg is lepődtem amikor először jelent meg a nagy warning a képernyőmön.
* Az aggrólistáját elvileg csak akkor használja ha úgy dönt, most meleezik kicsit. De olyankor elöl vagyok, nemgond.


Igazán könnyű csata, VR-rel egy szinten van. Al'ar lepett csak meg igazán minket, sokkal könnyebbnek gondoltuk, de nem annyira egyszerű és könnyű sok kis apróságon bebukni.
Innentől SSCt fogjuk folytatni, Kael még várhat nyugodtan kicsit.

Nincsenek megjegyzések: