2008-01-23

Hydross down!

Ma lementünk Gruult farmolni, vittem 2 DPS cuccot, jó kis upgrade volt, a glove egy BloodFurnaces kék helyett, a wrist meg egy questelt zöld helyett került hozzám.

SSCben beírtottunk Lurkerig. Az első próbán despawnolt 50% körül (bug), a másodikon meg leölte az összes tankot sorban, nem tudom mi lett vele de kurvagyorsan kurvanagyokat ütött nonstop, nem tudtak kihealelni :O

Felbasztuk az agyunkat, visszamentünk Hydrosshoz. Az addkezeléssel szoptunk rendesen, mire meglett a korrekt taktika.

Fázisváltás így megy most:
1) misdir a következő tankra (ha van - mármint MD)
2) palatank ledob egy consecrationt a fázisváltás helyén
3) fázisváltás
4) tankra lövik a bosst, tank vért izzad hogy az SS ne misseljen :D
5) druid tank odamegy és a palával együtt tankolgatják az addokat, a DPS meg aoezget és próbál nem meghalni

Eleinte 1 druid tankkal próbálgattuk az addokat, meg volt hogy az épp munka nélkül maradó MT megfogott egyet, egy másik banish és akkor csak 2 add maradt a druidra de nem volt jó ez sem, healaggró mindenképp van és szétspriccelnek a mobok tőle nagyon durván.

Végül érdekes kill volt... Valahol 35% körül meghaltam, reseltek újrabuffoltak :) Aztán minden szépen ment, 20% alatt csináltunk egy fázisváltást, én ott már nem tankoltam így azzal foglalkoztam, hogy az addokra fear, meg ne csapjanak agyon senkit, aztán 10% alatt nyomtam egy recklessnesst és challenging shouttal felvettem 3 addot hogy legyen rage, nagyon mókás volt 3K executeokat spamelni tank gearben :D Nemtom hogy éltem túl :D

Tetszik nekem ez a boss, szeretem az ilyen pörgős hentelős encountereket.

Nincsenek megjegyzések: