2008-01-19

SW:D fun

Hát nem tudom hányan vannak akik SW:D-t használnak normál mobok farmolásakor bármi másra mint finisher. Ma délután elővettem a priest altot és mivel elég uncsi már ötödszörre ez az egész Outlands dolog, elkezdtem szarakodni az SW:D-vel. A végeredmény egész jó, vmi 357 spelldamagem van 63. szinten és 61-64es mobokat gyakorlatilag 20% alá lehet ütni mire odaérnek melee rangeba. Ez azért jóság, mert így nem korlátoz a fear 26 másodperces CDje farmoláskor.

Az eddig használt VT, SW:P, MF, MF, fear MF, MF szekvenciát váltottam fel erre:
VT, SW:P - futás kezdődik - VE, SW:D - a mob 60% körülre esik az első tickektől és a deathtől - MF MF meghalt. Nagyon mókás, kicsit több hely kell hozzá mint a fearhez, de meglepően jó, ha nem critel az SW:D akkor komoly hp deficit nélkül jövök ki.

SW:D farm metódus videóval illusztrálva (6MB, save as)

-- * --

És a no comment típusú jajdelol név:


Mátyáss, paladin NŐ a "Fú de jó vagyok" guildből. Hát ez kész.

Ezt meg csak úgy, szerintem jópofa. Címe: "draenei nőstény kínaipiacos cicanadrágban készül villámló franciakulccsal madarat fogni"

Nincsenek megjegyzések: