2008-01-03

Navégre

Ma 22 ember jött össze, Maulgar megvolt 2 halottal, Gruul kicsit többel elsőre. Itt kivételesen off-offtank voltam, szal kb csak debuffoltam és csak a legvégén halt meg az MT, így csak 1db 15Ks hurtfult kaptam. A másik prot warrior srác annyira boldog volt hogy tankolhatta :) Szerintem máskor is átadok tankfeladatokat, hogy minden tank képben legyen, mit hogy kell csinálni.

És végre esett normális loot, összeszedtem egy T4es vállast (2es setbonus megvan avoidance gearben) és Gruulból az aggró pajzsot ÁÁÁÁÁÁ KIRÁÁÁÁLY! Erre pénteken iszok egy felest :D

Díszkivilágítás :D

Sajnos Lurker megint túlélte, 20 ember maradt meg és így a legkisebb hiba is wipe volt. Lehet, hogy felveszünk most 5-6 embert transfer útján, velük már talán fix lesz a 25 fő végre. Ahogy a mai szerencsém állt pedig, tutira a nyalókát dobta volna :P

Nincsenek megjegyzések: