2008-01-10

Halászlé 2

A tegnap esti raidprogram Maulgar->Gruul->Lurker volt. Röviden ezek történtek:

- Maulgaron a mage add első pullra visszalopta a shieldet, gyors wipe
- Maulgar 2. pullra lement szinte hibátlanul, 3perc 18sec, 2 halott. (Magetank platty + rugó megpróbált evasionnel whirlwind alatt is DPSelni, de nem jött be neki! :D)
- Gruul első pullra, bár valahol az elején meghalt pár DPS. Én viszont először éltem túl MTként, eddig 8, 21, 14%-oknál sikerült mindig elhalnom, most végig tartottam. Az Omen szarakodott, a rendes 700-900 TPS és 3-4000 TPS között ugrált és a végösszeg is szar volt rajta (kb a felét mutatta a valósnak), egy csomó ranged volt 140% threaten meg ilyenek :) Állítólag ők jó értéket láttak. Később updateltem a legfrissebbre, akkor meg volt aki egyáltalán nem látott, izgi volt.
- Megint dobta a warrior lábas tokent, full áron senkinek nem kellett, rollal ötödáron elvittem avoidance setbe. Nagyon durva, 356 dodge rating, közel 33% dodge sima raidbuffokkal... Kár hogy kevés helyen jön jól egy ennyire durva avoidance set. De pl Lurkeren máris használtam, add offtank voltam és az ilyen feladatoknál a legfontosabb, hogy keveset sebződjek.
- Lurker trash 30-40 perc volt, kicsit még sok de fejlődünk, mindig a buffoláson meg lootoláson megy el sok idő.
- Lurkeren most azt csináltam, amit múltkor Gruulon, hogy hagytam hogy a második legjobb felszerelésű tankunk is betanulja a csatát, így én most a boss seggét paskoltam, addot tankoltam dodge gearben. Valahol 30% körül aztán sikeresen behalt az MT, ekkor egy gyors taunt után beúsztam az MT spotra és bekiabáltam ventrin hogy én vagy az MT, a sheepben rajtam levő mobot meg tauntolják le (ha megtörik és az is üt meg a boss is akkor halál). Teljesen szépen lement valami 2-3 halottal. Féltem, hogy a második kill nehéz lesz, mert nagyon sokat bénáztunk az elsővel, igaz gyakran az volt a gond hogy 3-5 ember hiányzott, főleg DPSek. De szerencsére ez most nagyon jó volt. Páran okosan bekaptak spoutot meg ilyesmi, de nem volt gond alapvetően.
- Ezután egy adhoc ZA volt, mivel fáradtak voltunk csak Nalorakkig. De azt idő alatt, annak ellenére hogy az egyik legjobb DPSünk 51 és 7% közt offline volt. Huntard vállas a bossból, cloth healer öv a ládából. Flask nélkül 21.2K hpm volt Nalorakkon. Nagyon sima ennyivel, párszor voltam 6-8K körül.

Aztán alvás.

Nincsenek megjegyzések: