2008-01-21

Kararinya

Tegnap 17kor meglepetésszerűen elhívtak Karát tankolni, megint elég sok új 70es volt bent. Egészen jól ment, pontosabban hibátlanul Princeig, ott meg volt 6 wipe és meguntuk. Nem volt sok DPS és abból is csak 2 ranged volt... De utálom azt a bosst már.

Semmi gond nem volna vele, ha Kara gearelt emberekkel farmolnánk, 4K RDPS, legalább 3 ranged DPS és akkor oké. A fórumokat bújva sokan postolják, hogy semmi random nincs ebben a csatában, illetve nincs kivédhetetlen, mert mindig lehet olyan helyre állni ahol egy következő infernal nem okoz wipeot. Sajnálom, biztos hülye vagyok de ez szerintem egy kurvanagy hazugság. Ez egyszerűen nem igaz, olyan hely még csak lenne hogy a tank meg ranged jól elállhat, de a meleenek nem elég 1 pont, hanem egy minél egyenesebb vonal kell. Arról nem is beszélve, hogy mozgás közben a dps leesik majdnem nullára, szóval a felesleges mozgásoknak nem túl sok hasznuk van...
Komolyan nem értem. Ha állunk pl bal oldalt a fal mentén és a terem közepén van 2 infernal amik miatt máris csak a falak mentén mozoghatunk akkor hova kell menni és minek? Menjünk át a jobb oldalra, amikor lehet hogy a következő pont oda fog esni és így jól megszopattuk magunkat? Amíg be nem szorít egy új infernal, csak a legritkább esetekben van olyan hely amiről lehet tudni hogy jobb, mint a jelenlegi pozíció. Amíg nem vagyunk beszorítva, minden pozíció egyenértékű, ha meg beleszámoljuk a mozgás miatti veszteségeket akkor meg minden más pozíció rosszabb.
Szóval ez az encounter így, hogy Karát a friss emberek felgearelésére szánjuk, teljesen élvezhetetlen. Én legalábbis mostmár remélem, hogy soha többet ide nem jövök, esetleg majd a priest alttal.

Na mindegy, Curator dobta végre a gatyámat ami a legnagyobb upgradem Karából a ki nem esett cuccok közül. Maiden kesztyűjét, Attumen bracerét és a tankringet Aranból viszont még mindig nem láttam durván 15 clear alatt! Megdöbbentő.

Lett egy csomó badge és tekintve hogy nem nagyon fogok Karába járni a továbbiakban illetve heroicokra sincs időm, nem vártam még 30 badget a gatyához (meg úgyis most lett új gatyám), megvettem hát a Slikk cloakot. Elég elszomorító egyébként, hogy egész SSC/TKban alig van upgrade a Karás és badges lootok felett, jóformán csak a T5 tokenek.

Nincsenek megjegyzések: