2008-05-28

Hit+parry capped threat set bossokra

Hmm azt hittem a bossok magas parry esélyét csak Sunwell gearben lehet teljesen kiküszöbölni (14.25% vagy picit kevesebb expertise kell), de ez nem igaz. Ma láttam ezt a tankot, 153 hit rating (9.7%), 178 expertise rating (14.25% a defiance talenttel együtt). CSAK ZA és badge gear van rajta, plusz az MH trashből eső Pepe cloak, valamint T5 vállas és kesztyű amik se hitet se expertiset nem tartalmaznak tehát figyelmenkívül hagyhatók. (Aggró szempontjából a 2es setbónusz és a BV miatt jók, persze)
A srác avoidance nem is olyan rossz (22 dodge 16 parry) és az armorja is megfelel T6 elejére meg korábbra. A HPját viszont kicsit keveslem. Mindenesetre megdöbbentem.

Gyorsan fogtam magam, hogy összerakjak valami hasonlót. Kiderült, hogy 3 item kell csak hozzá: sunguard legplates (100 badge), shard of contempt (hc MgT Delrissa), band of determination (normál MgT Vexallus). Ennyi! Az eredmény megtekinthető Warcrafter.net-en. 183 exp rating, 127 hit rating (+1% raciallal cap megvan!), 20 dodge, 17 parry, 331 blockvalue + egy szabad trinket slot stamina, dodge vagy blockvalue trinket csereberélésre. 16.3K hp, 17.1K armor unbuffed. Szükség esetén a cipő, vállas és egy trinket dodge-osra cserélhető és 5%-kal magasabb avoidance mellett is fenntartható a hit/exp cap! Szerintem imba.

Jelenleg egy dodge és hitcapelt aggro+EH setet használok szinte minden bossra, Supremus meg ZJ is sima volt benne, egyedül ~8% parry az amit még nem kerülök ki, viszont a fent leírt 3 item beszerzésével és egy pár másik - már meglevő, de nem nagyon használt - átcserélésével ez is megoldódhat és gyakorlatilag minden farmon levő bossra megfelelő fullaggró gearem lehetne. Ez egy érdekes lehetőség szerintem, ki akarom próbálni. (Az más kérdés, hogy egyes farmbossokon, mint Morogrim azért nem érdemes ilyen cuccot felvenni)

Nincsenek megjegyzések: