2008-05-06

Könyvet kéne írnom

Tegnap este 20-21ig volt egy kis időm játszani, BM volt a daily hc, gondoltam a priest badge készletét töltöm, benézek PUGgal. Sikerült gyorsan találni egy tankot (feral drood), aztán bevettünk 1 lockot meg másik druidot. Healernek beállt egy guildtársam palával. Innentől nem tudtam, hogy sírjak vagy nevessek.

1) A druidot armoryn megnéztem, 1-2 pve lootja volt, a többi S1, némi S2. OK, jó a druidoknak a pvp gear, de ennyire? Lehetséges amúgy, hogy az nem a tankcucca volt, élőben több volt rajta a kék, vmi craftolt leather tankcuccokat láttam a pvp epixek mellett. 17K hpja volt fortival meg bokkal. Az ugye nemsok egy druidnak. Most újra megsasoltam az armoryt, mintha ezekben tankolt volna. Az az 5.4K armor kaszter formában az druidnak jó?

2) Még csak ketten voltak az instánál, de a tank ott sírt, hogy a lock idézze a többit. De ahhoz meg 3 ember kell. Fel lettek világosítva hogy 2 ember is elég, de akkor az idézőkőről kell tolni a témát. Odaportoltam volna a Shatt kocsmából de még nem volt elég repum hozzá. Nagy nehezen azért meglettek a summonok.

3) Bementünk az instába, mindenki szanaszét futott, elkezdtek trasht pucolni. A DPS druid még nem ért be. Megkérdezük, hogy ugyan mivan már vele. Hát sajnos a haverja tesója játszhatott a karakterrel úgy néz ki, és le van mentve az instához. Menjünk ki és menjünk be vele és akkor együtt tudjuk nyomni. :O Felvilágosítottam, hogy igen ez menni fog, de az insta üres lesz. Na ekkor sajnálkozva lelépett. És megígérte hogy az illetékes seggbe lesz rúgva :D

4) OK, valami hunter havert behívott a druid tankunk, akiről 5 perc után kiderült, hogy még nem KoT honored, így nem tud bejönni. Találtunk helyette egy lockot. így a végső setup: druid tank, pala healer, shadow priest + 2x lock dps. Ez akár jó is lehetne, nem?

5) Trash lepucolva. Shadow priesttel overall dmg első voltam ekkor. Rossz előjel :D Na akkor ki addozzon? Nagy csend... Druid tank szóla: ok akkor a priest addozik, egyik lock segít neki. O_o Valaki nem ért a wowhoz úgy látom. Közöltem hogy nem addozok mert 2shotolnak és azt ki se fejtettem, hogy meddig bírnám manával. Végülis az egyik lock úgyahogy megoldotta az addokat, de elég nehezen haladt vele.

6) A tank TPSe egy kalap fos volt, a 2 doton kívül MFet toltam csak, ha betettem a mind blastot is a használt skillek listájába akkor folyton sírt az Omen. Mindez úgy, hogy salva volt rajtam, 700-800 DPS fért ki maximum, ha a tanknak szerencséje volt az aggróval. SW:D-t használni az kb szóba se jöhetett. Mekkora szar.

7) Pár portál után inkább kifutottunk hogy reseteljük, mert az egyik lock ügyesen magára aggrózott bodyval egy gate keepert, tutira nem járt még itt. Azonkívül tiszta káosz volt az egész, részben a meghaló lock miatt.

8) Jó, akkor reseteljük az instát! Na de azt hogy kell? Komolyan, a srác nem tudta hol van az instance reset opció! Ki lett mondva, hogy heroicot nem lehet resetelni. Ami nem igaz, mert amíg nincs lent az első boss, addig lehet. Kivéve BMet, ahol egyszerűen várni kell 5-10 percet, hogy Medivh meghaljon és feltámadjon. A reseteléses bohóckodás során szószerint lefejeltem a billentyűzetet és kicsit vörös ködbe borult minden. Itt vesztettünk egy csomó időt megint, kb 21 óra volt és sehol se tartottunk még. A párom kezdett enragelni, hogy úgy volt hogy 21től vele TVzek. Mondtam, hogy nem számítottam arra, hogy retardáltak basszák el az időmet.

9) Újrakezdtük, néha kicsit addoztam hogy ne húzzam le a tankról a mobokat. A tank meg teljesen szereptévesztésben volt, kirohangált az addok után 15 méterre, hogy letauntolja őket a lock petről meg ilyenek. Közben persze a gatekeeperek baszták a hátába a baltát, a csapatot meg érte az aoe thunderclap amiket ezek nyomnak. A pala healer kurvára boldog volt tőle. Amúgy is nehéz volt healelni, a sima mortal strikeos gatekeeperek alatt alig maradt életben.

10) Nem tudom hogyan, de nagynehezen lement az első boss. Itt már biztos voltam benne, hogy nem fogjuk végigtolni. Ha csoda folytán mégis, akkor úgy beszéltem a palával, hogy a főbosson én is healelek.

11) Második bosson a várakozásoknak megfelelően elvéreztünk. Okok:
- A DPS szar volt
- Az egyik DPS az addokkal foglalkozott
- Mivel a tank ismét szerepet tévesztett és az addok levadászására buzdított raid warningokban, így a szokásosnál is szarabb threatje volt
- A tank threatje szar volt, ami miatt az én DPSem is szar lett
- A bossról a hastet dispelelgettem, ami további mana és DPS veszteség. De anélkül a druid kinyúlt volna már előbb
- Mivel a többi DPS szar volt, kifogytam manából és az én DPSem is szar lett
- Mivel a tank gearje szar volt, így jól meg is halt

12) Ezek után az egyik lock közölte, hogy neki ennyi elég is volt, ehhez a véleményhez én és a pala guildtársam is csatlakoztunk és 21:30 körül leléptem CSIt nézni.

Eredmény: 80 perc, +1 badge, -10 iq, -100 idegszál, -1 wizard oil töltet

Szerintem továbbra is PUGolni fogok és könyvet írok belőle és nagyon gazdag leszek :)

Nincsenek megjegyzések: