2008-05-31

ZA clear pappal

Ma végre lejutottam alttal is ZAba. A priestem épp shadow, így ebben a specben voltam jelen. Kipróbáltuk, mennyire lehet 2 healerrel megoldani a teljes runt, illetve főleg az első 4 boss az érdekes, maci mount runokat tervezünk a nyári raidszünet alatt. Ehhez gyűjtjük most a tapasztalatokat.

A 2 healer egy holy pala és egy resto shammy voltak, T5 körüli gearben. A tank szintén T5 közeli gearben, a dps egy része viszont alt, meg tanítvány, szóval undergearelt szarságok, mint én is :) így a 6-7 DPS ellenére nem haltak gyorsan a bossok, de még így is majdnem meglett az első 3 timed. Sajnos Nalorakkon elhasalt egy tank egy szerencsétlen silence és raidre kihealelés miatt. Ott kezdték szokni a healerek, hogy ketten azért kicsit máshogy megy a dolog. 2 shadow priest volt, így az aoe damagek nagyrészét be tudtuk foltozni, szóval ez azért egy picit cheat. De tényleg csak picit, mert egy éles macirunon úgyis lesz valószínűleg 1 SP. Kettőnek nem látom értelmét. Az én gearemben amúgy a trash chainpullos része borzasztó volt, gyakran lemaradtam manában és nem is bírtam rendesen felinni magam. Némi spirit nem ártana a cucciamra, plusz több consumable. Első körben mondjuk warriorral fogok maciért jönni, szóval ez nem foglalkoztat annyira.

Meglepetésünkre az egyetlen boss ahol kellett harmadik healer az Janalai volt. Nem azért mert nagy a sebzés ezen a bosson, hanem mert a tojásozás miatt térben el kell szakadniuk a healereknek és így 1-1 healerre túl nagy feladat hárul. Ott a balance druid beállt healelni. Minden más "sima" volt 2 healerrel.

Készítettem egy ZJ videót, sajnos p4ben elfekszek, nem tudjátok működik a fade a claw rage ellen? Elfelejtettem kipróbálni :(

*** ZJ videó letöltés (54 MB, save-as) ***

Természetesen semmi priest loot nem esett, viszont azok a warrior lootok amiket még sose láttam és jól jöttek volna, most végre igen. Faszomatmárbele, rohadt Murphy.

Meglett a 100 badge, megvettem a healer chestet faszán. Ezzel végre fel tudom majd venni a Solarianból esett gatyót (meta bónusszal volt fennforgás).

Nincsenek megjegyzések: