2008-08-26

Arcsi down!

Ez is megvan! Nem tudom mit szoptunk ennyit ezzel a bossal. Alapvetően rajzszög bonyolultságú, el kell futni a tüzek elől, decurselni akin átok van és nem fearelődni bele a tűzbe. Ha meg feldob, jókor kell megnyomni az NPCtől kapott eséslassító könnyet. Kb ennyi az egész. Egyedül meleenek lehet nehéz ezt megoldani, de ott a warrior gyakorlatilag fear immunis, a rugó se sokkal rosszabb (clos).

Volt rajta vagy 50 wipe úgy, hogy kb az első problémánál wipe. Eleinte még az eldobásokba haltak bele az emberek, ezeket viszonylag gyorsan megtanulták kezelni, aztán a tüzek miatti halálokkal ezernyi gond volt.

Tegnap este voltunk itt harmadszor, 5. pullra lement. Igaz, most voltak olyan pullok, hogy tankhalál vetett véget a mókának. Az előző 50 wipeból jó ha 1 tankhalálos volt :O

Screenshotot raknék fel, de nincs kéznél. Ezért helyette WWS >>

Tank szemszögből a következőket tudom elmondani: a boss nem crushol, viszont elég zúzósan üt. Demo shout nélkül 18K armorra simán 8-10K. Szabvány 2 seces swing timere van. A demo shout és a TC fenntartása iszonyú fontos, mert úgy csak 6-8Kt üt és persze ritkábban. Igazából a DTPS (sebződés másodpercenként) 1000-1100 körül volt nekem avoidance gearben, ami nem sok, ha azt nézem hogy Najentus 1500, Supremus 1800 DTPSt üt rajtam, igaz azokat aggro illetve EH gearben, debuffok nélkül fogom. Egyértelműen avoid geart ajánlok. Aggróval semmi gond nem lesz, mert elég sok rage van és a DPS nagyrészt nem dpsel hanem futkározik. A healerek is alátámasztották, hogy avoid gearben jobban healelhető voltam, mint EH/avoid survival mixben.

Magyarán Arcsi a pletykáknak megfelelően valóban nagyot üt, de röhögve kihealeli 2 healer. A probléma ugye az, hogy nincs dedikált tankhealer és van, hogy semmilyen healer nincs a fearek után/előtt. Nem véletlen aktiválódott a killen HATSZOR az evasive maneuvers.

Air burstöt tankra sose nyom, viszont ha túl közel áll valaki akkor a tankot is eldobja. A killen volt egy ilyen szitu, egy rugó kifutott közvetlen mellettem egy tűz elől és pont air burstöt kapott. Úgyhogy repültem egy nagyot, aszittem wipe lesz, mert ilyenkor ugye jó eséllyel heal rangeből kikerülök. De nem volt gond, a könnyet sikerült időben használnom, 0 falling damage. Kicsit visszatoltam a bosst az eldobás előtti helyre, de persze nem egészen sikerült, mindenesetre ez nem okozott nagy gondot.

Nagyon jó érzés volt amikor ennyi görcsölés után 10%-nál megjelentek a wispek és szétkapták a bosst :)

-- * --

Arcsi és a BT első 3 boss levágása után mentem egy hc MGTt a kis mageval, tökre mázlista voltam, esett a hastes tőr és a kurvasúlyos Kael chest is és persze el is vittem! :) Máris 2.4-es frostboltokat lövök. MGT amúgy fun, spellsteallel fel armort lehet lopni (+250 dmg), meg stackelődő spellhastet. Volt hogy 1.6os speeddel spameltem a 4K fölött critelő frostboltokat :)

Még 5K honor kell a hastes neckhez, valahogy már kibírom. Iszonyú szopás a pvp, televan a játék olyan classokkal akik kicsit is felszerelve 3-5sec alatt kinyírnak egy 7K hps maget, halálosan idegesítő. Ennyi idő alatt én ülő AFK embert se tudok gankolni, esetleg csak ha 65 vagy azalattti :D Szóval sugárban hányok az egésztől, de ezt mostmár ki kell bírni valahogy. A pvp trinketet szerintem nem farmolom ki. PVEben 2 helyre kell: Rage -> ott blink megoldja. Arcsi -> ha bekerülök oda valaha, akkor sem hiszem hogy rászorulnék, röviden ennyi. Vagy addig kifarmolom, de most biztos nem :D

2 megjegyzés:

Aloha írta...

http://istenostorai.com/content/view/55/1/

Zka írta...

Killshotz by Paplan:

http://monbank.hu/~lovag/wow/arcsi/