2008-08-19

Turbómage

Na gyorsan alakul a mage alt is :D Tegnap friss 70esként elmentem Gruul és Magi killre. Lootoltam egy T4 gatyót. Most elkészült egy belt of blasting, dobtam bele 2db 12 spelldamages követ. Meglett az első badge reward is, a wandot vettem meg, bele epix hit/sta gem heroicból :)

További tervek:
Fej: engi sisak - enchant miatt shatar revereddel lesz egy kis munka sajnos
Nyakas: spell hastes pvp reward
Vállas: fel tinged, hc MGT
Back: alacrity, 60 badge
Chest: sin'dorei, hc MGT
Wrist: spell cuffs, 35 badge
Glove: acuity, normál MGT
Ring1: nethergon, 60 badge
Ring2: Ashyen, CE exalted - ez már közel van :)
Trinket1: crescent, 41 badge
Trinket2: quag's eye, hc SP - remélem ez kiesik CE exalted előtt még
MH: Jaded, hc MGT
OH: primal gods, 35 badge

Persze ezek nem a legjobbak, viszont a legjobb időráfordítás/teljesítmény arányt érzem bennük. Ezeket összerakva, enchantolva 1030 spelldamage, 100+ haste rating jön ki, elemental precisionnel (bugos, ghost hit) hit capen! Mindent dmg/haste irányban fogok gemelni. Hit meg jön gearből.

Magtheridonon tekintve hogy volt vmi 600 spelldamagem meg 0 spell hitem unbuffed, nem lehetett számolni túl sok sebzéssel részemről :) Ezért kockára voltam beosztva. Én nem tudom mit szívtunk ezzel anno, tök egyszerű meg könnyű. Tűzből simán ki lehet állni, leszakadó plafonból is sikerült, ennyi. Azért eleresztettem egy viccet, hogy jó MTnek lenni mert csomó ilyen retard checken nem szerepel az ember. Nem kell kockázni Magin, szellemezni Teronon, tüskét húzni Najentuson... És így akkor fel se tűnik ha az MT tök béna :D

Nincsenek megjegyzések: