2008-08-07

Palatank solo

33as szinten adódott először komolyabb lehetőség arra, hogy aoe farmolgatást kipróbáljam. Southshore környékén van pár farmolósabb quest, az egyikben nagymacskákat kell farmolni. Ezekből húztam össze 6ot (azonos és +1 szintűek), sajnos csak bubival ment le biztonságosan.
Viszont aztán rájöttem, hogy a jelenlegi gearszintemen a jó taktika az lesz, hogy seal of lightot teszek fel (ütéseimre gyakran gyógyít 39et) és semmi másra nem költök manát csak erre meg a consecrationra.
Így 5 macska simán lement, a manám persze elfogyott.
A következő quest a 10 jetibőr farmolása volt, ott nagyon jó terep adódott az aoezásra. A szűk barlangban tömegével álltak a yetik. 2-3 szinttel alattam voltak, így 5ösével húzva tökéletesen simán ment a dolog, volt hogy 2db 4es csoport ment le egy ivásból.
Egy ilyen mobot soloban 20-30 sec megölnöm, 4esével ~50sec, az már igen jó idő, tekintve hogy pl a shadow priest kill speedje is 12-20sec volt nekem végig. (lehet gyorsabban is csak akkor nagy a downtime) CombatTimeFu addont használok nagyon régóta, szóval ezek nem becsült számok.

Ahol 4-5 mobot be tudok húzni ott már egész jól elboldogulok és a dps osztályok sebességét közelítem vagy meg is haladom. Mindamellett nagyon fun!

Most 34es lettem, megyek STVbe, ott is lesz lehetőség egybehúzni pár mobot asszem :) Ja és nagy kereskedő guildtársam, Paplan talált AHban 20 aranyért egy Green Towert, nem kicsit örültem neki! Ennek több mint dupla annyi armorja és blockja van mint a mostani kék pajzsomnak! Kell még rá egy shield spike és behúzok egy fél mapot egyszerre :D Csak még 2 szint...

Update: most kaptam ugyanettől a jó embertől egy teljes green hills kötetet :D

Nincsenek megjegyzések: