2008-08-18

Maci #3, új videó, új 70es

Kiszedtük a 3. macit is! Most először warriorral voltam bent. Sajnos kicsit elbíztuk magunkat szerintem, meg elég sok volt a pöcsölés is, ezért megint 1 perc körüli idő maradt, mint az első macin. Viszont visszahoztuk a sírból az egészet Halazzi előtt, volt egy érdekes pull... :D

Maci, prot warrior PoV (312 MB, save as)

Nem túl látványos, a shadow priestes érdekesebb. De legalább van ilyen is :) Update: elvileg már a Horasz féle fasza tárhelyen van!

Song list:
Angelfish: Dogs in a cage
God Forbid: Antihero
American Head Charge: Loyalty
Bury Your Dead: Year One
Machine Head: Days turn blue to grey
Marilyn Manson: Vodevil

-- * --

70es lett a legelső WoW karakterem, Chardonnay ember mage, Arathoron :) [armory link a blog fejlécében] Nem tudom mire lesz jó, de tud sheepelni és idéz vizet. Még 69esként voltam vele heroic SPben, fun volt. Meglett az első epixem is, haha.

70en azonnal respeceltem a kedvenc 34/27-es scorch buildemre. Ami nem jó semmire, de rohadtul szeretem, nagyon fun vele játszani. Ha már nem jó semmire a mage, legalább legyen szórakoztató :) Lassan készíthetek egy gearelődési tervet, mert hit rating az nincs, ráadásul ehhez a spechez kell szép számmal, hacsak nem arcane blastet akarok spamelni, de azt ilyen gearrel nem jó ötlet...

6db 70es kari kipipálva! 2x mage, 2x priest, 2x warrior :)

2 megjegyzés:

Horasz írta...

Vazz vagjad kette valahogy, es a heroic ironmenes vidoit is. egyik se legyen hosszabb 10 percnel:)

Ugyis otthon doglesz:)

A videot feltolom a szokott helyre:

norb.rulez.org/~horasz/wow/fileneve

Zka írta...

22 perces vidiókból nem tudom hogy csináljak 10eseket, 10+10+2 szerintem hülyén venné ki magát. Kéne egy rendes videó editor a windózos free helyett, amivel rugalmasabb tudnék lenni.
A feltöltésért hála.